صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

1324710657720303938 اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0

QSetup Installation Suite نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل Setup فراهم آورند.

 

QSetup Installation Suite ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0

 

.: ادامه مطلب :.

محیط برنامه نویسی قدرتمند JCreator Pro 5.00.016 Retail

محیط برنامه نویسی JCreator Pro از معروف ترین محیط های برنامه نویسی جاوا است و علاوه بر زبان جاوا می توان به زبان های مختلف از جمله  PHP، Ruby، Groovy و ++C  برنامه نوشت. این نرم افزار دارای محیطی مناسب برای کد نویسی بوده و از حجم کمی نیز برخوردار می باشد.

 

JCreator Pro محیط برنامه نویسی قدرتمند JCreator Pro 5.00.016 Retail

 

.: ادامه مطلب :.

محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

.: ادامه مطلب :.

اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8.0.0.145

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

phpDesigner اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8.0.0.145

 

.: ادامه مطلب :.

برنامه نویسی حرفه ای با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

.: ادامه مطلب :.

مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14

Database Browser نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.

 

database browser مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14

 

.: ادامه مطلب :.

ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

phpDesigner ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1

 

.: ادامه مطلب :.

ساخت کتاب های تصویری توسط Ncesoft Flip Book Maker 2.8.1

Ncesoft Flip Book Maker 2.8.1 نرم افزاری قدرتمند در جهت ساخت کتاب های تصویری، کتاب های سه بعدی، مجله و بروشور می باشد این نرم افزار به شما در تبدیل پی دی اف به فلیپ بوک، ساخت کتاب عکس دیجیتالی زرق و برق دار، کتاب تصویری سه بعدی، فلیپ بوک عروسی، تولد، بچه گانه، کریستمس، آلبوم فلیپ، مجله ویدئویی و … کمک می کند. توسط این نرم افزار شما دیگر نیازی به برنامه فلش ندارید. فقط کافیسا تصاویر، flv ،swf ،pdf را وارد برنامه کنید سپس از میان قالب ها نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت آن را منتشر کنید.

 

Ncesoft Flip Book Maker ساخت کتاب های تصویری توسط Ncesoft Flip Book Maker 2.8.1

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب: Ncesoft Flip Book Maker 2,8,1 نرم افزاری قدرتمند در جهت ساخت کتاب های تصویری, کتاب های سه بعدی, مجله و بروشور می باشد این نرم افزار به شما در تبدیل پی دی اف به فلیپ بوک, ساخت کتاب عکس دیجیتالی زرق و برق دار, کتاب تصویری سه بعدی, فلیپ بوک عروسی, تولد, بچه گانه, کریستمس, آلبوم فلیپ, مجله ویدئویی و … کمک می کند, توسط این نرم افزار شما دیگر نیازی به برنامه فلش ندارید, فقط کافیسا تصاویر, flv ,swf ,pdf را وارد برنامه کنید سپس از میان قالب ها نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت آن را منتشر کنید, Ncesoft Flip Book Maker ساخت کتاب های تصویری توسط Ncesoft Flip Book Maker 2,8,1 قابلیت های کلیدی نرم افزار Ncesoft Flip Book Maker 2,8,1 : - قابلیت ساخت آلبوم عکس های دیجیتال فلش - پشتیبانی از وارد کردن تصاویر, swf, ویدئو (flv), با فرمت پی دی اف - پشتیبانی از خارج کردن به صورت swf ,html ,exe ,screen saver ,e-mail - اضافه کردن موسیقی - اضافه کردن پس زمینه پویا - امکان اضافه کردن افکت های صفحه - اضافه کردن عنوان برای کتاب - تغییر اندازه کتاب - تغییر سبک دکمه کنترل - تغییر شیوه پس زمینه - تغییر سبک کاغذ password ساخت کتاب های تصویری توسط Ncesoft Flip Book Maker 2,8,1پسورد فایل: www,downloadha,com download ساخت کتاب های تصویری توسط Ncesoft Flip Book Maker 2,8,1 لینک دانلود – 31 مگابایت | لینک کمکی,
  • ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۵۷ – یک شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۰

    برای این ساعت در سایت دانلود ها ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۵۷ یک شنبه ۱۳ آذر ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید . ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه کلیک به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

     

    clik 357 ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 357 – یک شنبه 13 آذر ماه ۱۳۹۰

    .: ادامه مطلب :.

    کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی سهراب سپهری

    در این بخش از سایت دانلودها کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی سهراب سپهری را برای کامپیوتر و با فرمت PDF برایتان آماده کرده ایم. در این کتاب گلچینی از بهترین اشعارسهراب سپهری نیز موجود می باشد.  به تمامی طرفداران و علاقه مندان سهراب سپهری پیشنهاد می کنیم این کتاب فوق العاده و جامع را از دست ندهند!

     

    sepehri.jpg22 کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی سهراب سپهري

    .: ادامه مطلب :.

    کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی اخوان ثالث

    در این بخش از سایت دانلودها کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی اخوان ثالث را برای کامپیوتر و با فرمت PDF برایتان آماده کرده ایم. در این کتاب گلچینی از بهترین اشعاراخوان ثالث نیز موجود می باشد.  به تمامی طرفداران و علاقه مندان اخوان ثالث پیشنهاد می کنیم این کتاب فوق العاده و جامع را از دست ندهند!

     

    Akhavan کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی اخوان ثالث

     

    .: ادامه مطلب :.

    کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی فروخ فرخ زاد

    در این بخش از سایت دانلودها کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی فروخ فرخ زاد را برای کامپیوتر و با فرمت PDF برایتان آماده کرده ایم. در این کتاب گلچینی از بهترین اشعارفروخ فرخ زاد نیز موجود می باشد.  به تمامی طرفداران و علاقه مندان فروخ فرخ زاد پیشنهاد می کنیم این کتاب فوق العاده و جامع را از دست ندهند!

     

    Forokh Farokhzad کتاب الکترونیکی اشعار و شرح زندگی فروخ فرخ زاد

    .: ادامه مطلب :.

    کتاب الکترونیکی ۴۰ داستان برای نماز و نمازگزاران

    این بار سایت بزرگ دانلودها کتاب الکترونیکی ۴۰ داستان برای نماز و نمازگزران را برای کاربران عزیز در سایت قرار داده است . این کتاب با فرمت PDF می باشد که می توانید با نرم افزار خاص خودش اجرا و از خواندن آن لذت کافی را ببرید.امید است با دریافت این کتاب خواندنی از سایت دانلودها استفاده کافی را برده باشید.

     

    Namazz كتاب الكترونيكي 40 داستان براي نماز و نمازگزاران

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود کتاب زندگینامه استیو جابز به زبان فارسی

    استیوجابز در میان مدیران عصر ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را تکان داد. زندگی و تفکر متفاوتش از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است.  اما می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت و به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند.  تا پیش از انتشار این کتاب، هیچ منبع مکتوب مورد تایید دیگری از زندگی او وجود نداشت، و این تنها کتابی است که با رضایت استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است.
    نویسنده کتاب والتر آیسزاکسن مدیرسابق سی ان ان و سردبیر سابق مجله تایم است و پیش از این زندگینامه انیشتین و بنجامین فرانکلین را نیز تالیف کرده است. جالب اینجا است که با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده، اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می نویسد، نداشته باشد و استیو جابز هیچ گاه متن کتاب را نخواند. بنابراین شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی می خوانید که خود او هم آن را نخوانده است.  این کتاب حدود سه ماه پیش و در پایان سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و آنقدر با استقبال مواجه شد که تبدیل به پر فروش ترین کتاب سال آمازون شد.
    و حالا نتیجه سه ماه تلاش و کار بی وقفه در مقابل شما است: ترجمه زندگینامه استیو جابز، با تلاش آقای «ناصر دادگستر». این کتاب برای اولین بار است که در ایران به صورت کامل ترجمه و منتشر می شود.  کاری که با دقت و وسواس بسیار زیاد تهیه شده و ماحصل آن، ترجمه ای عالی، روان و کامل از زندگی استیو جابز به زبان فارسی است.  این کتاب در ۵۳۲ صفحه با فرمت PDF تهیه شده است و شما هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    stev book دانلود کتاب زندگینامه استیو جابز به زبان فارسی

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود مجله بازی های رایانه ای GameLand نسخه ۱۴ – بهمن ۹۰

    گیم لند مجله ای حرفه ای می باشد که به بررسی و مرور جدیدترین بازی های روز دنیا می پردازد. این مجله توسط نویسندگانی از وبسایت بازی رایانه تولید می شود. تا به امروز ۱۴ نسخه از این مجله اینترنتی منتشر شده است که طرفداران زیادی را در میان فارسی زبانان سرتاسر دنیا جذب کرده است. در این نسخه از مجله به بررسی و پیش نمایش بازی های روز دنیا پرداخته می شود که برای اطلاع از سرفصل های آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجله را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    gameland cover 14 small دانلود مجله بازی های رایانه ای GameLand نسخه 14   بهمن 90

     

    .: ادامه مطلب :.

    مشاهده آسان فایل های PDF توسط Altarsoft PDF Reader Pro 1.1

    Altarsoft PDF Reader Pro برنامه ای کوچک و کم حجم (۱ مگابایت) برای مشاهده انواع فایل های PDF است . این برنامه در حین کم حجم بودن ، قابلیت های کاربردی همچون زوم کردن ، چرخش صفحه ، رمزگذاری برروی فایل های پی دی اف ، اضافه کردن بوک مارک ، ادغام اسناد پی دی اف ، استخراج تصاویر و … را در خود جای داده است که اگر به دنبال برنامه ای کم حجم و ساده برای مشاهده ی سریع فایل های PDF خود هستید ، این برنامه میتواند انتخاب درستی باشد .

     

    Altarsoft PDF Reader Pro مشاهده آسان فايل هاي PDF توسط Altarsoft PDF Reader Pro 1.1

     

    .: ادامه مطلب :.

    ایجاد و ویرایش فایل های PDF با Nitro PDF Pro 7.2.0.15 (قابل حمل)

    Nitro PDF Professional نرم افزاری قدرتمند از کمپانی ARTS-PDF است که جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بکار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و … را تنها با یک کلیک ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل کند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط کاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود که جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع این فایل ها به فرمت PDF به کار می رود.Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد که جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بکار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است که از آن ها می توان به امکان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال کد گذاری های ۴۰-bit و ۱۲۸-bit کلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ کپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یکی از بهترین نرم افزار های کار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود که چنانچه زیاد با فایل های PDF سروکار دارید حتما از آن استفاده نمایید.

     

    Nitro PDF Reader ایجاد و ویرایش فایل های PDF با Nitro PDF Pro 7.2.0.15 (قابل حمل)

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت فایل های پی دی اف با Corel PDF Fusion v1.11 Build 2012.04.05

    Corel PDF Fusion برنامه حرفه ای می باشد که برای مشاهده ، ویرایش و همچنین تبدیل فایل های PDF توسط شرکت معروف و نام آشنای کورل طراحی شده است . تنها با عمل کشیدن و رها کردن ، می توانید بیش از ۱۰۰ فرمت مختلف از اسناد را با این برنامه مشاهده کنید . فایل های Word ، اکسل ، PowerPoint ،‌Microsoft Project ، Adobe Illustrator ،‌PSD و بسیاری دیگر از اسناد رایج با این برنامه قابل مشاهده هستند . بخش ویرایشگری نرم افزار شامل ابزارهایی همچون افزودن متن ، واترمارک ، قرار دادن لینک به صفحات دیگر و وبسایت ها ، چرخش و … برای فایل های PDF می باشد .

     

    Corel PDF Fusion مديريت فايل هاي پي دي اف با Corel PDF Fusion v1.11 Build 2012.04.05

     

    .: ادامه مطلب :.

    کتاب آموزش HTML5 و CSS3 در قالب پروژه – با فرمت PDF

    اگر به دنبال منبعی جامع و کامل برای یادگیری HTML5 و CSS3 آن هم به زبان فارسی می‌باشید کتاب آموزش HTML5 و CSS3 در قالب پروژه می‌توان کمک بزرگی به شما کند. با پیشرفت وب استانداردهای آن هم به سرعت در حال تغییر و تکامل هستند و در حال حاضر HTML 5 و CSS 3 آخرین و کامل‌ترین نسخه این زبان می باشد که از قدرت و انعطاف زیادی برخوردار می‌باشد. این کتاب توسط الکسیس گلدستین، لوییس لازاریس و استلا ویل به رشته تحریر در آمده و توسط آقای امیر عباس عبدالعلی به فارسی ترجمه شده است.

     

    amirabas کتاب آموزش HTML5 و CSS3 در قالب پروژه   با فرمت PDF

    .: ادامه مطلب :.


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود