صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers S1 مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه والپیپر های عاشقانه

والپیپرهای عاشقانه زیبا ، جدید و همچنین با سایز و کیفیت بسیار بالای ۱۲۰۰×۱۶۰۰ توسط دانلودها برای کابران محترم این سایت جمع آوری شده است . این تصاویر بسیار با کیفیت بوده و بعد از استفاده باعث زیبایی فوق العاده محیط کار شما می شود . فرمت تصاویر مذبور JPG می باشد . امیدواریم از این تصاویر نهایت استفاده را ببرید .

 

Untitled 1 مجموعه والپیپر های عاشقانه

 

.: ادامه مطلب :.

ایجاد صدای روبات های در فیلم ها با Image Line Vocodex v1.0.1

Vocoding چیست ؟ شما بارها نام آن را شنیده اید و در بسیاری از فیلم های ماجراجویانه صدای روبات مانندی را شنیده اید . Vocoder ها صدای در حال پخش را تجزیه تحلیل می کنند و در همان لحظه صدا را تبدیل می کنند . این نرم افزار بر این اساس است که از هر صدا تنها هرتز های خاصی را قبول می کند و آن ها را تقویت می کند . پس این کار باعث می شود تا صدای هر انسانی توسط این نرم افزار مقل صدای یک سینتی سایزر به وجود بیاید . هم اکنون شما می توانید این نرم افزار را برای اولین بار در سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید.

 

 Image Line Vocodex v1.0.1 ايجاد صداي روبات هاي در فيلم ها با Image Line Vocodex v1.0.1

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: تبديل صدا, تبديل صدا به صداهاي ترسناك, تبديل صداي انسان به روبات,
  • مجموعه ای از والپیپرهای طبیعت با نام Nature Wallpapers

    مجموعه ۲۰ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت عالی میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Nature Wallpapers  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

     

    nature downloadha.com مجموعه اي از والپيپرهاي طبيعت با نام Nature Wallpapers

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: دانلود Nature Wallpapers, دانلود عكس براي دسكتاپ با كيفيت عالي, دانلود والپيپر,
  • مجموعه آیکون های زیبا با نام Beautiful Icons

    مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کاربران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها داری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید .

     

    Untitled 1 مجموعه آیکون های زیبا با نام Beautiful Icons

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: ایکون های زیبا, دانلود ایکون, دانلود ایکون های جدید,
  • تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

    Typing Assistant نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر ایننرم افزارمی توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آساننرم افزار، قابلیت حمل بودن برنامه و نصب آن بر روی حافظه های USB و … اشاره نمود. این نرم افزارمحصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

     

    typing تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی ۳D

     

    مجموعه ۳۰ تایی از زیباترین والپیپر ها را میتوانید از دانلودها دریافت نمایید . این مجموعه با نام والپیپر های سه بعدی و فرمت Jpeg ، با کیفیت HD برای شما عزیزان تدارک دیده شده . پیشنهاد میکنم این مجموعه عالی را از دست ندهید .

     

    3d cover مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی 3D

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود والپیپر, دانلود والپیپیر سه بعدی ,
  • مجموعه ای از والپیپر های زیبای مارها Snakes Wallpapers

    مجموعه ۵۰ تایی از والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Snakes Wallpapers با فرمت Jpeg است. 

     

    s مجموعه ای از والپیپر های زیبای مارها Snakes Wallpapers

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از والپیپر های CG Abstract

     

    مطمئنا شما هم از آن دسته افرادی هستید که گاهی اوقات قصد دارید جلوه ویژه ای را به ویندوز خود دهید، خصوصا در ویندوزهایی مثل ویستا و ویندوز ۷ که میتوان به جد گفت یکی از بهترین سیستم عامل های ارائه شده توسط مایکروسافت از لحاظ گرافیک و … میباشد.گاهی اوقات تغییر دادن یک بک گراند زیبا ، ممکن است تغییر بسیاری را در ویندوز شما ایجاد کند.به همین منظور یک پک ۴۰ تایی فوق العاده زیبا از بک گراند های فوق العاده با موضوع خیال انگیز گرافیکی برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم از این پک بسیار زیبا لذت ببرید.

     

    CG Cover مجموعه ای از والپیپر های CG Abstract

     

    .: ادامه مطلب :.

    واقعی ترین و زیباترین اسکرین سیور سه بعدی آکواریم – Aqua Real 3D v4.1.100.1332

    آیا تابه حال یک آکواریم سه بعدی را به گونه ای که بسیار واقعی به نظر رسد، مشاهده نموده اید؟
    نرم افزار Aqua Real 3D اولین آکواریم سه بعدی است که از پیشرفته ترین فناوری ها درزمینه های ۳DVR (واقعیت دنیای مجازی) و بیومکانیک بهره می برد. در این آکواریم زیبا  بدون شک زیباترین موجودات در دنیای زیرآب را خواهید دید. در این نرم افزار حتی قادر به بازی کردن با این موجودات دوست داشتنی خواهید بود ، به آنها دست بزنید (البته با کلیک موس چرا که با این کار آنها را از این سو به آنسو می رانید)، به انها غذا بدهید ویا فقط به تماشای این صحنه های زیبا و دلنشین بنشینید و آنها را هنگامی که به زیبایی در باشکوه ترین آکواریم سه بعدی غوطه ور هستند تماشا نمایید. در حقیقت این نرم افزار نه تنها یک اسکرین سیور بسیار زیبا است، بلکه می تواند به عنوان دسکتاپ شمنا را به محیطی کاملا پویا و فعال تبدیل نماید، که می تواند تجربه واقعی ترین آکواریم مجازی با عالیترین کیفیت ممکن رابرای شما به ارمغان آورد.
    پس از اینکه نرم افزار Aqua Real 3D را نصب نمودید، بر روی آیکون میانبر ایجاد شده بر روی دسکتاپ خود کلیک نمایید، چیزی که مشاهده خواهید نمود، تنها یک برنامه کامپیوتری ساده نخواهد بود، پنجره ای که باز خواهید نمود از دسکتاپ شما تا اقیانوسی بی انتها گسترده می شود. چیزی که به شما ارائه می شود تنها تعدادی از نقاط روشن ودرخشان نمی باشد بلکه، عروس های زیبای دریایی و مرجان های باشکوه و دیگر موجودات زیبا را خواهید دید که درون آب شناور هستند. گروهی از ماهی ها شناکنان به دنبال یکدیگر هستند مانند اینکه برروی پارچه های ابریشمی غوطه ور هستند . نور طلایی رنگ خورشید به درون اقیانوس نفوذ می کند و بر لابلای تپه های مرجانی آبی رنگ می تابد، گویی که نقاشی چیره دست این صحنه عظیم و باشکوه و زیبا را نقاشی نموده است. هر چند هیچ چیزی نمی توناد جایگزین اقیانوس بیکران آبی شود ولی با این نرم افزار به این حقیقت پی خواهید برد که در دنیای مجازی نیز میتوان به حسی مشابه آنچه در دنیای واقع به ان دست می یابیم، رسید و طبیعت را بصورت مجازی لمس نمود. صدا گذاری این نر افزار نیز به قدی زیبا و دل نشین می باشد که حس بود کنار دریا برروی ساحل را به بیننده القا می کند.

     

    Aqua real 3d واقعی ترین و زیباترین اسکرین سیور سه بعدی آکواریم – Aqua Real 3D v4.1.100.1332

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

     

    مجموعه پس زمینه های با کیفیت و سایز بالا و HD همچنین WideScreen توسط دانلودها آماده شده است . از مزایای این تصاویر پس زمینه یا بکگراند ها می توان به سایز فوق العاده بالا و همچنین کیفیت باور نکردی این تصویرها اشاره کرد . شما با قرار دادن این تصاویر در صفحه دسکتاپ خود می توانید لذت داشتن یک صفحه دسکتاپ زیبا و دلنشین را نصیب خود کنید . سایز این تصاویر فوق العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد که در نوع خودشان بی نظیر هستند در ضمن فرمت این تصاویر jpg می باشد . موضوع این بکگراند ها تصاویر پاییزی می باشد و در این مجموعه از تصاویر زیبا و شور آور استفاده شده است . دانلودها امیدوار است از این پس زمینه ها لذت کافی را ببرید و در زیباسازی محیط کار خود از آن استفاده کنید.

     

    Untitled 1 مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

    .: ادامه مطلب :.

    استفاده همزمان چندین سیستم عامل بر روی یک سیستم عامل با Virtual Box 3.0.4

    VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

    Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: Multi Operating System, دانلود نرم افزار Virtual Box, سيستم عامل هاي همزمان,
  • مجموعه آیکون های زیبا با نام StainlessIcons

    مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کابران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها با فرمت png 128×128 می باشد وداری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید . 

     

     

    xmv5s1 مجموعه آيكون هاي زيبا با نام StainlessIcons

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:ایکون با فرمت png, دانلود ایکون, دانلود ایکون های جدید,
  • والپیپرهای باکیفیت و زیبا از طبیعت Vietnam Nature

    مجموعه ۴۱ تایی از والپیپرهای طبیعت را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Vietnam Nature و دارای سایز ۱۰۲۴×۳۷۴-۱۹۲۰×۱۲۰۰ و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

     

    Vietnam%20Nature%20 والپیپرهای باکیفیت و زیبا از طبیعت Vietnam Nature

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از بهترین والپیپرها Wallpaper Best Collection

    مجموعه ۵۴ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Wallpaper Best Collection  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

     

    wallpaper pack downloadha.com مجموعه اي از بهترين والپيپرها Wallpaper Best Collection

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:Wallpaper HQ Download, دانلود بهترين والپيپرها, دانلود عكس گرافيكي, دانلود والپيپر,
  • دانلود اسکرین سیور قلب های حبابی Heart Bubble ScreenSaver

    اسکرین سیور فوق العاده قلب های حبابی برای ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ .قطعا اگر با ویندوز ویستا کار کرده باشید متوجه میشوید که این اسکرین سیور زیبا در ویندوز ویستا موجود است اما به دلیل اینکه این اسکرین سیور طرفداران زیادی داشته , برنامه نویسان آنرا به ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ برگردانده اند.
    این اسکرین سیور دارای حجم بسیار کمی برای دانلود است و شما میتوانید آنرا به راحتی دانلود کرده و از آن در محیط ویندوز خود استفاده کنید.

     

    heart bubble screensaver xp دانلود اسکرین سیور قلب های حبابی Heart Bubble ScreenSaver

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۹۱ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۱ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

     

    WallIW مجموعه 91 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Wallpapers

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه آیکون هایی زیبا با طرح چوب Collection of Wooden Icons

    آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرح چوب برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…   

     

    Wood مجموعه آیکون هایی زیبا با طرح چوب Collection of Wooden Icons 

    .: ادامه مطلب :.

    ۴۵ والپیپر تماشایی از شهرهای معروف Cityscapes HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع مناظر زیبای شهرهای مختلف دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

     

    WallCSW 45 والپیپر تماشایی از شهرهای معروف Cityscapes HD Wallpapers

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، ای از ۵۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

     

    WallCHW3 مجموعه 55 والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود