صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers S1 مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه والپیپر های عاشقانه

والپیپرهای عاشقانه زیبا ، جدید و همچنین با سایز و کیفیت بسیار بالای ۱۲۰۰×۱۶۰۰ توسط دانلودها برای کابران محترم این سایت جمع آوری شده است . این تصاویر بسیار با کیفیت بوده و بعد از استفاده باعث زیبایی فوق العاده محیط کار شما می شود . فرمت تصاویر مذبور JPG می باشد . امیدواریم از این تصاویر نهایت استفاده را ببرید .

 

Untitled 1 مجموعه والپیپر های عاشقانه

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ای از والپیپرهای طبیعت با نام Nature Wallpapers

مجموعه ۲۰ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت عالی میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Nature Wallpapers  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

nature downloadha.com مجموعه اي از والپيپرهاي طبيعت با نام Nature Wallpapers

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: دانلود Nature Wallpapers, دانلود عكس براي دسكتاپ با كيفيت عالي, دانلود والپيپر,
  • مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی ۳D

     

    مجموعه ۳۰ تایی از زیباترین والپیپر ها را میتوانید از دانلودها دریافت نمایید . این مجموعه با نام والپیپر های سه بعدی و فرمت Jpeg ، با کیفیت HD برای شما عزیزان تدارک دیده شده . پیشنهاد میکنم این مجموعه عالی را از دست ندهید .

     

    3d cover مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی 3D

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود والپیپر, دانلود والپیپیر سه بعدی ,
  • مجموعه ای از والپیپر های زیبای مارها Snakes Wallpapers

    مجموعه ۵۰ تایی از والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Snakes Wallpapers با فرمت Jpeg است. 

     

    s مجموعه ای از والپیپر های زیبای مارها Snakes Wallpapers

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از والپیپر های CG Abstract

     

    مطمئنا شما هم از آن دسته افرادی هستید که گاهی اوقات قصد دارید جلوه ویژه ای را به ویندوز خود دهید، خصوصا در ویندوزهایی مثل ویستا و ویندوز ۷ که میتوان به جد گفت یکی از بهترین سیستم عامل های ارائه شده توسط مایکروسافت از لحاظ گرافیک و … میباشد.گاهی اوقات تغییر دادن یک بک گراند زیبا ، ممکن است تغییر بسیاری را در ویندوز شما ایجاد کند.به همین منظور یک پک ۴۰ تایی فوق العاده زیبا از بک گراند های فوق العاده با موضوع خیال انگیز گرافیکی برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم از این پک بسیار زیبا لذت ببرید.

     

    CG Cover مجموعه ای از والپیپر های CG Abstract

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

     

    مجموعه پس زمینه های با کیفیت و سایز بالا و HD همچنین WideScreen توسط دانلودها آماده شده است . از مزایای این تصاویر پس زمینه یا بکگراند ها می توان به سایز فوق العاده بالا و همچنین کیفیت باور نکردی این تصویرها اشاره کرد . شما با قرار دادن این تصاویر در صفحه دسکتاپ خود می توانید لذت داشتن یک صفحه دسکتاپ زیبا و دلنشین را نصیب خود کنید . سایز این تصاویر فوق العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد که در نوع خودشان بی نظیر هستند در ضمن فرمت این تصاویر jpg می باشد . موضوع این بکگراند ها تصاویر پاییزی می باشد و در این مجموعه از تصاویر زیبا و شور آور استفاده شده است . دانلودها امیدوار است از این پس زمینه ها لذت کافی را ببرید و در زیباسازی محیط کار خود از آن استفاده کنید.

     

    Untitled 1 مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

    .: ادامه مطلب :.

    والپیپرهای باکیفیت و زیبا از طبیعت Vietnam Nature

    مجموعه ۴۱ تایی از والپیپرهای طبیعت را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Vietnam Nature و دارای سایز ۱۰۲۴×۳۷۴-۱۹۲۰×۱۲۰۰ و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

     

    Vietnam%20Nature%20 والپیپرهای باکیفیت و زیبا از طبیعت Vietnam Nature

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از بهترین والپیپرها Wallpaper Best Collection

    مجموعه ۵۴ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Wallpaper Best Collection  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

     

    wallpaper pack downloadha.com مجموعه اي از بهترين والپيپرها Wallpaper Best Collection

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:Wallpaper HQ Download, دانلود بهترين والپيپرها, دانلود عكس گرافيكي, دانلود والپيپر,
  • مجموعه ۹۱ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۱ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

     

    WallIW مجموعه 91 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Wallpapers

     

    .: ادامه مطلب :.

    ۴۵ والپیپر تماشایی از شهرهای معروف Cityscapes HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع مناظر زیبای شهرهای مختلف دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

     

    WallCSW 45 والپیپر تماشایی از شهرهای معروف Cityscapes HD Wallpapers

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، ای از ۵۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

     

    WallCHW3 مجموعه 55 والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

    .: ادامه مطلب :.

    ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع طراحی داخلی Interior Design HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، ای از ۴۰ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع طراحی داخلی خانه آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

     

    WallDHW 40 والپیپر زیبا با موضوع طراحی داخلی Interior Design HD Wallpapers

     

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۴۵ والپیپر با موضوع گیم Games HD Wallpapers

    والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۶۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گیم را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

     

    Games HD Wallpapers 1 مجموعه 45 والپیپر با موضوع گیم Games HD Wallpapers

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود