مدیریت واقعی تمام عکس ها با ACDsee Pro 2 صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مدیریت واقعی تمام عکس ها با ACDsee Pro 2

تجربه عکاسی بدون مانع. کشف ACDSee طرفدار ۲ عکس مدیر ، قوی ترین پلاتفرم نرم افزاری برای مشاهده ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی و انتشار عکس های شما. ACDSee طرفدار تک سکوی نمایش عکاسان حرفه ای که در آن ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی ، کاتالوگ ، نشر و آرشیو عکس خود را رو به رشد مجموعه های دیجیتال است. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از قابلیت گردش پیشرفته ، پشتیبانی از مشخصات نگاتیو دیجیتال (DNG) و آخرین فرمت های خام ، خام قابلیت پردازش ، دسته ای در حال ویرایش IPTC ، قدرتمند و قابلیت مدیریت رنگ و گزینه های چاپ و نشر حرفه ای است.

acdsee downloadha.com مديريت واقعي تمام عكس ها با ACDsee Pro 2


شناخته شده به عنوان بهترین مدیر جریان کار برای عکاسان امروز ، ACDSee طرفدار رشد کرده و تبدیل به یک ابزار ارزشمند برای سرعت پردازش همواره با گسترش انواع فرمت های اولیه از تولید کنندگان دوربین های دیجیتال ، به ویژه برای نسل جدیدی از DSLRs. با شجره نامه ها به عنوان اینترنت 'ثانیه اولین و سریع ترین مرورگر تصویر ، ACDSee عکاسان کمک کرده است مشاهده ، ویرایش و تصاویر سهم به سرعت و به راحتی به مدت بیش از ۱۳ سال است.
ACDSee طرفدار ۲ ویژگی ها :
• واردات بی دردسر
– اقامت در آستانه دوره از همان روز اول با ابزار های قدرتمندی است که به طور خودکار وارد کردن ، تغییر نام و دسته بندی عکس ها دوربین های جدید خود را هر زمان که شما و ابزارهای ذخیره سازی به هم متصل.
• نمایش فهرست به سرعت و به مجموعه خود را
– نمایش ، مرتب کردن ، جمع اوری کردن و مقایسه عکس های خود را در یک رابط کاملا قابل تنظیم با سرعت مورد نیاز عکاسان حرفه ای است.
– دریافت آنی در حال مشاهده صفحه کامل ، سریع و در حال مرور تصویر بند انگشتی برای بیش از ۱۰۰ فرمت های فایل های مختلف از جمله JPEG ، BMP ، قاب ، PSD ، فعلی ، کج خلقی ، TGA ، خام NEF ، CRW و بسیاری دیگر. نمایش فایل های خام شما را در اسرع JPEGs کنید.
– غربال کردن را از طریق هزاران تن از شلیک و شناسایی آنهایی که می خواهید نگه داشتن با استفاده از یک برچسب زدن بصری را کلیک کنید. بهترین عکس را انتخاب کنید شما با استفاده از تصویر را مقایسه کنید برای دیدن چهار تا تصاویر در یک بار در جزئیات بیشتر است.
– سریع عکس ها با استفاده از کلمات کلیدی ، نوشتن شرح تصاویر ، فایل یا نام پوشه ، یا اطلاعات IPTC ، بازیابی یا پیدا کردن که یکی از هزاران عکس با استفاده از نوار جستجوی سریع.

 

password مديريت واقعي تمام عكس ها با ACDsee Pro 2پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت واقعي تمام عكس ها با ACDsee Pro 2لینک دانلود – ۳۳ مگابایت | لینک کمکی



  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: دانلود نرم افزار ACDsee Pro 2,

  • salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    مدیریت واقعی تمام عکس ها با ACDsee Pro 2

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود