بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2 صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

Gardenscapes 2 یک بازی جدید در سبک بازی های HOG می باشد که در کل شاهد سبک های دیگری نیز در مراحل متنوع بازی خواهید بود . آستین در باغی به دنیا آمده است که در طی گذشت زمان نسبت به باغ ، بی اعتنایی شده است . شما می بایست به آستین کمک کنید تا با جمع آوری اشیای قدیمی و به فروش گذاشتن آن ها ، سر و سامانی به این ملک بدهد . بیش از ۶۰ مرحله ی متنوع به همراه ۳۰۰۰ شی پنهان ، در انتظار شما هستند .

 

Gardenscapes 2 بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

 

 

تصاویر محیط بازی :

Gardenscapes 2 S2 s بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2 Gardenscapes 2 S1 s بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

 

caution بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2 پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2 لینک دانلود ۲۷۰٫۳ مگابایت | لینک کمکی



salsaldownload

مجتبی

salsaldownload

http://salsaldownload.loxblog.com

صلصال دانلود

بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

صلصال دانلود

به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

صلصال دانلود