صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ای از والپیپرهای طبیعت با نام Nature Wallpapers

مجموعه ۲۰ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت عالی میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Nature Wallpapers  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

nature downloadha.com مجموعه اي از والپيپرهاي طبيعت با نام Nature Wallpapers

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: دانلود Nature Wallpapers, دانلود عكس براي دسكتاپ با كيفيت عالي, دانلود والپيپر,
  • فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final

    نرم افزار PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند. این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد. این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی ، خارج نمودن از حالت فشرده ، رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد. ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید. امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO ، سرعت بالا در فشرده سازی ، امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف ، دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند.

     

    powerarchiver فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: نرم افزار PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد, PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند, این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد, این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی , خارج نمودن از حالت فشرده , رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد, ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند, وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید, امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO , سرعت بالا در فشرده سازی , امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف , دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند, powerarchiver فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final : - پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های ۷-ZIP, ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR,GZ, TAR,BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ, و BZIP2 - پشتیبانی و استخراج کردن فرمت های ایمیج CD و DVDها مانند: ISO, BIN, IMG و NRG - پشتیبانی از فرمت های XXE, UUE, و yENC که بر مبنای Base64 تبدیل شده اند - امکان استخراج و فشرده سازی فضایی نامحدود از فایل های فشرده سازی - امکان استخراج و یا فشرده سازی همزمان فایل به طور نامحدود - سرعت بسیار زیاد در انجام عمل فشرده سازی - کاهش حجم فایل بعد از فشرده سازی به بیشترین حد ممکن - پشتیبانی از انواع فایل های زیپ با بایت ها و روش های مختلف - امکان آپلود فایل ها بعد از فشرده سازی به هاست یک سایت (از طریق ارتباط با FTP) - امکان Drag کردن فایل ها از بیرون به درون نرم افزار و برعکس - قابلیت ویرایش فایل های متنی در یک فایل فشرده شده (بدون استخراج) - امکان جستجو در بین فایل های یک آرشیو - تولبار (نوار ابزار) اختصاصی که به صورت کامل قابل خصوصی سازی می باشد - امکان تغییر ظاهر و پوسته های مختلف - و… password فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Finalپسورد فایل: www,downloadha,com download فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Finalلینک دانلود – 8,2 مگابایت | لینک کمکی ,
  • دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

    همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و…
    مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید.
    شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
    پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

     

    ff3.5 دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از ۴Easysoft DivX Converter 3.1.16

    ۴Easysoft DivX Converter نرم افزاری است قدرتمند جهت تبدیل فرمت های ویدئویی DivX به یکدیگر ، که در کمترین زمان ممکن قادر است تمامی نیاز های شما را به عنوان یک Converter برطرف کند. این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدئویی مورد نظر شما را به فرمت هایی نظیر AVI, MP4, WMV, MOV, M4V, FLV, SWF, 3GP و یا فرمت های صوتی نظیر MP3,Wav,Wma نیز تبدیل کند. همچنین فرمت HD نیز توسط نرم افزار به طور کامل پشتیبانی می شود و در لیست برنامه فرمت های دیگری نظیر H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF نیز موجود می باشد. فرمت های HD که با عنوان های مختلف در برنامه موجود است هر کدام جهت دستگاه ها و کنسول های مختلفی می باشد. هدف از قرار گرفتن این فرمت ها در برنامه تنها پشتیبانی از دستگاه ها و کنسول هایی همچون iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Mobile Phone, Wii, Zune می باشد. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی ویرایش فایل های ویدئویی ، اضافه نمودن افکت های گوناگون به ویدئو ، چسباندن و یا تکه تکه کردن ویدئوها ، سرعت بالا در تبدیل و… اشاره نمود.

     

    4Easysoft DivX تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از 4Easysoft DivX Converter 3.1.16

    .: ادامه مطلب :.

    روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2.9

    PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین برنامه دارای زبان های بسیاری می باشد که شما بر اساس راحتی خود می توانید زبان مورد نظر را جهت نرم افزار انتخاب کنید.

     

    photoinst روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2.9

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد, اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید , این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد, ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند, کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود, این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند, همچنین برنامه دارای زبان های بسیاری می باشد که شما بر اساس راحتی خود می توانید زبان مورد نظر را جهت نرم افزار انتخاب کنید, photoinst روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2,9 password روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2,9پسورد فایل: www,downloadha,com download روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2,9لینک دانلود – 2,4 مگابایت | لینک کمکی ,
  • ویرایشگر صوتی پیشرفته سونی Sony Sound Forge Pro v10.0

    امروزه استفاده از نرم افزارهای ساخت و ویرایش موزیک بسیار رایج شده است. استفاده از این نرم افزارها به دلایل مختلف توانسته جای آلات موسیقی را بگیرد. تعداد افرادی که به صورت حرفه ای به آهنگ سازی مشغول هستند کم نیست و بسیاری از افراد هم هستند که به صورت تفریحی بخشی از اوقات فراغت خود را در کنار رایانه شخصی به کار با نرم افزارهای ساخت موزیک و ویرایش صوت می گذرانند.  Sony Sound Forge Pro نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای حرفه ای ها تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست این ابزار با قدرت مثال زدنی سونی عمل می کتد.
    ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.  به گفته سایت سازنده که تقریبا ادعایی است که در پس آن حقیتی نهفته تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.
    ضبط زنده ی instrument ها و صدا های خام ، ویرایش و ترمیم صوتی ، افزودن effect های صوتی در حد یک Studio و تبدیل file ها به سرعت برق از ویژگی های این نرم افزار می باشد .شما حتی قادر به ساخت track های تنهای karaoke  خود ، با ابزار های Vocal Eraser خواهید بود .

     

    sony sound forge pro ویرایشگر صوتی پیشرفته سونی Sony Sound Forge Pro v10.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Sound Forge, نرم افزار ویرایش صدا, نسخه جدید نرم افزار Sound Forgex,
  • تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

    Typing Assistant نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر ایننرم افزارمی توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آساننرم افزار، قابلیت حمل بودن برنامه و نصب آن بر روی حافظه های USB و … اشاره نمود. این نرم افزارمحصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

     

    typing تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

    بدون شک شما کارتون های کمپانی Disney را دیده اید.شخصیت های کارتونی معروفی که امروز برای ما خاطراتی از دوران کودکی را می آورند.کارتون هایی که حتی افراد بزرگسال نیز آنها را مانند کودکان دنبال میکردند.شخصیت هایی مثل میکی موس ، سونیک ، و … ، و به قدری محبوبیت خاصی در بین ما پیدا کرده اند که هیچ گاه خاطرات تماشای این کارتون های فوق العاده زیبا از اذهان هیچ یک از ما پاک نخواهد شد.شاید به خود به این فکر افتاده اید که یک کارتون حالا به صورت آماتور ، با استفاده از این شخصیت های کارتونی ، بسازید و یا آنها را امروزه چگونه میسازند.
    یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه نرم افزار Disney Cartoon Maker میباشد که به شما امکان خلق چنین شخصیت های کارتونی را میدهد.با کارآیی بسیار آسانی که برای شما به همراه دارد ، شما میتوانید کارتون و انیمیشن های ۲ بعدی بسازید.توسط این نرم افزار آنها را نقاشی کنید و متحرک سازی کنید.از روی عکس های دوستانتان و یا اعضای خانواده خود شخصیت های کارتونی بسیار زیبا خلق کنید. بدون شک از این نرم افزار و کار با آن لذت خواهید برد.

     

    cartonmaker ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی ۳D

     

    مجموعه ۳۰ تایی از زیباترین والپیپر ها را میتوانید از دانلودها دریافت نمایید . این مجموعه با نام والپیپر های سه بعدی و فرمت Jpeg ، با کیفیت HD برای شما عزیزان تدارک دیده شده . پیشنهاد میکنم این مجموعه عالی را از دست ندهید .

     

    3d cover مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی 3D

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود والپیپر, دانلود والپیپیر سه بعدی ,
  • کنترل وضعیت مادربرد توسط نرم افزار Motherboard Monitor 5

    نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه گرفتن اطلاعات از وضعیت Motherboard شما مانند: درجه حرارت،اطلاعات در مورد Chip ها که قابل استفاده در Motherboard های زیادی میباشد.شما توسط این نرم افزار می توانید از ولتاژ ، سرعت Fan ها و در جه حرارت پردازنده اطلاعات کافی داشته باشید.در ادامه می توانید از جزیئات کامل این نرم افزار مطلع شوید.

     

    motherboard monitor 5 کنترل وضعیت مادربرد توسط نرم افزار Motherboard Monitor 5

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Motherboard Monitor, نرم افزار عیب یابی Motherboard, کنترل مادربرد,
  • دسکتاپ سه بعدی با استفاده از BumpTop Professional v1.11.3706

    اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که دسکتاپ تان گنجایش آیکون های شما را نداشته و نیز دیگر از آن زیبایی و تنوع کافی برخوردار نیست ما به شما پیشنهاد می کنیم که نرم افزار BumpTop را امتحان کنید . این نرم افزار با تبدیل دسکتاپ شما به یک محیط سه بعدی و بسیار پویا موجبات زیبایی و افزایش حجم چشم گیر دسکتاپ شما فراهم می کند . این برنامه از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد .
    یکی از ویژگی های این برنامه افزایش فضای دسکتاپ شما می باشد این برنامه علاوه برای استفاده از زمینه برای قرار دادن آیکون ها امکان استفاده از دیواره ها را برای قرار دادن آیکون ها فراهم می کند . همچنین شما می توانید با کاهش اندازه آیکون های خود به صورت بصری فضای دسکتاپ را نیز بیشتر کنید .
    امکان دسته بندی و انباشته کردن اسناد بر روی هم از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد . این کار دقیقا مانند زمانی است که شما اوراق روی میزکارتان را دسته کرده و روی هم قرار می دهید . این نرم افزار با ایجاد این چنین امکانی تا سر حد ممکن کار را برای فشرده سازی آیکون ها ساده کرده است .

     

    desktop دسکتاپ سه بعدی با استفاده از BumpTop Professional v1.11.3706

     

    .: ادامه مطلب :.

    ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83

    نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.
    اما اکثر دیکشنری ها محدود بوده و قابلیت ترجمه متن های طولانی را ندارند و یا متن ترجمه شده از کیفیت خوبی بر خوردار نمی باشد که این یکی از بزرگترین مشکلات این قبیل برنامه هاست. همانطور که می دانید سایت گوگل که یکی از معروف ترین و قویترین موتورهای جستجو گر تحت وب می باشد در یکی از بخش های متنوع خود قسمتی را مخصوص ترجمه وب سایت ها قرار داده که اخیرآ زبان فارسی را نیز به لیست زبان های آن اضافه نموده از همین رو کاربران ایرانی با رفتن به آدرس www.Translate.Google.com و انجام تنظیمات مربوطه قادراند تا سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنند.
    از آنجا که دانلودها همیشه در فکر رفاه حال کاربران خود بوده است امروز نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate را به شما معرفی می کند که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند.
    شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.
    طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.
    این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.
     

    clientgoogle ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83

    .: ادامه مطلب :.

    مرور آفلاین با نرم افزار Teleport Pro 1.61

    مرورگرهای آفلاین نرم افزاری با سرعت بالا  برای گرفتن اطلاعات از اینترنت است. این برنامه به شما امکان دریافت کامل اطلاعات یک سایت را به صورت طبقه بندی شده می دهد تا هر زمان که مایلید آن را به صورت آفلاین مرور کنید.

     

    teleportpro 239x300 مرور آفلاین با نرم افزار Teleport Pro 1.61

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

    آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان بوده که هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تنظیم کننده این اثر نیز بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون میتوانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از دانلودها دریافت کنید.

     

    ali delnavazan دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    رایت آسان CD و DVD با CDBurnerXP 4.2.6.b1669

    CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی  و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای  رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

     

    CDBurnerXP 4.2.5.1541 رایت آسان CD و DVD با CDBurnerXP 4.2.6.b1669

    .: ادامه مطلب :.

    بازیابی آسان اطلاعات از درایو USB با USB Flash Drive Data Recovery v7.0

    امروزه از فلش درایوهای USB استفاده بسیاری می شود، استفاده های مختلفی از ذخیره اطلاعات شخصی گرفته تا استفاده به عنوان وسیله ای قابل حمل برای حمل دسکتاپ شما. چه برای استفاده به عنوان وسیله ای به منظور ذخیره عکسهای شخصی و چه استفاده برای ذخیره اطلاعات تجاری و اداری برای افرادی که دائما درحال سفر هستند، فلش درایود USB وسیله ای سودمند برای انتقال اطلاعات می باشد. از دست دادن فایل ها و فولدرهای درون درایو USB می تواند بسیار ناامید کننده باشد، نرم افزار USB Flash Drive Data Recovery تمامی مدیای دیجیتال شما را اسکن نموده و ساده ترین روش را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ویا اطلاعات حذف شده تصادفی را به شما ارائه می نماید. آنالیز دقیق مدیای آسیب دیده با استفاده از ابزارهای فناوری پیشرفته و تکنیک های مختلف ، بهترین نتایج را به سادگی هر چه تمامتر و با صرفه جویی در زمان به شما ارائه می نماید.

    usb falsh data recovery بازیابی آسان اطلاعات از درایو USB با USB Flash Drive Data Recovery v7.0

    .: ادامه مطلب :.

    از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

    اکثر کاربران برای رهایی از ویروس های مزاحم از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند که این روزها داشتن یک آنتی ویروس قوی و بروز در رایانه یک امر ضروری به حساب می آید. در این مطلب سایت دانلودها به معرفی آنتی ویروسی کم حجم می پردازیم که قادر است بیش از ۱۰ نوع ویروس را به همراه ویروس اتوران از بین ببرد. نام این نرم افزار M Autorun Killer 1.5 است که قادر است علاوه بر از بین بردن ویروس ها Run و Cmd ویندوز و همچنین رجیستری و Task Manager را هم فعال کرده و علاوه بر آن ها فولدر آپشن ویندوز را هم مجددا بازگردانی کند.

     

    M Autorun Killer 1.5 از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.0.5

    Panorama Studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی  ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama Studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.

     

    panorama studio ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.0.5

    .: ادامه مطلب :.

    نرم افزار بهبود حافظه رم Memory Improve Master

     برای اکثر کسانی که از سیستم های کامپیوتر زیاد استفاده می کنند اتفاقاتی همچون کمبود حافظه رم، کرش کردن یا عمل نکردن سیستم، کند شدن و دیگر اتفاقاتی از این قبیل که در زمان حداکثر میزان استفاده از رایانه می افتد روبرو شده اید. نرم افزاری برای بهبود کارایی سیستم در بحرانی ترین شرایط و پیشگیری از اتفاقات احتمالی نرم افزاری را معرفی کرده که با بهبود حافظه رم شرایطی پایدار را برای کامپیوتر شما فراهم می کند.

     

    free memory improve master نرم افزار بهبود حافظه رم Memory Improve Master

    .: ادامه مطلب :.

    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود