صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

نسخه جدیدتر VSO Image Resizer نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن به صورت گروهی .
امروزه همه ی انسان ها به دنبال راحتی و آسایش در هنگام انجام کارهای خود هستند که معمولآ سعی می کنند از راحترین و سریعترین راه ممکن به مقصود خود برسند که بهترین کیفیت را داشته باشد.در دنیای نرم افزار ها هم بدین گونه است که همه بدنبال آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خروجی ارائه می دهند.برنامه هایی که جهت ویرایش تصاویر طراحی شده اند هم از این قائده مستثنی نیستند در واقع نرم افزاری که در سریعترین زمان ممکن ویرایش مورد نظر را بر روی تصویر انجام دهد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.
VSO Image Resizer نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در سریعترین زمان ممکن اندازه تصاویرتان را تغییر دهید.در واقع شما با وارد کردن تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود در Add List نرم افزار، می توانید سایز آنها را کوچک و یا بزرگ کنید.تا به حال نرم افزار های گوناگونی برای اینکار طراحی و ساخته شده اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند در زمان کم و با کیفیت مناسب به طور گروهی سایز عکس را تغییر دهند.در این نرم افزار قسمتی صرفآ جهت راحتی کاربران طراحی شده که پس از نصب اگر کاربر بر روی یک عکس و یا تعدادی عکس کلیک راست کند در منوی باز شده قسمتی را خواهید دید که به کمک آن به راحتی می تواند وارد نرم افزار شود و سایز تصاویر خود را تغییر دهد.
از نکات جالب توجه نرم افزار VSO Image Resizer می توان به اندازه های از قبل تعیین شده و آماده موجود در آن اشاره کرد که کاربر بدون وارد کردن سایز تصویر خود در قسمت Resolution نرم افزار یکی از سایز های آماده را انتخاب می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استفاده از آن به دو صورت حرفه ای و آماتور، که می توان به راحتی و بدون تنظیمات حرفه ای سایز تصاویر را تغییر داد. قسمت های حرفه ای مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به نرم افزار هایی مانند فتوشاپ تسلط داشته باشند از جمله این قسمت ها می توان به ایجاد افکت و قابلیت فیـلـتر تصاویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از کلیه ی فرمتهای تصاویر و عکس، قابلیت تغییر سایز و ویرایش عکس های ذخیره شده در دوربین های دیجیتالی با فرمت های مختلف را نیز دارا است.

 

imageresiz تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

 

.: ادامه مطلب :.

ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی  است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :
Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگردد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و … را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید .

 

imageefect ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

.: ادامه مطلب :.

مقابله در برار جاسوسی با Spyware Doctor 2010 v7.0.0.508

حملات جاسوسی که ممکنه منجر به سرقت اطلاعاتی و لو رفتن مثلا username و password شما بشه یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینترنت است . امکان دارد که شما هم دچار حملات این چنینی شده اید؟ شاید شما اصلا متوجه این نرم افزارها و چنین مواردی نشوید . هرچند که شما یک آنتی ویروس خوب و قوی روی سیستم خود داشته باشید ( نکته : توجه کنید که Firewall ها نمیتوانند از ورود Spyware ها و Adware ها جلوگیری کنند و Antivirus ها هم نمیتوانند همه آنها رو شناسایی و از روی سیستم پاک کنند ) باز هم شما به یک برنامه برای از بین بردن هزاران نوع Adware و پاک کردن تمامی Spyware ها و تروجان ها و Keylogger ها و Spybots ها و Tracker های موجود بر روی سیستم نیاز دارید .
Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

 

spy مقابله در برار جاسوسي با Spyware Doctor 2010 v7.0.0.508

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود آنتي اسپاي ور, دانلود نرم افزار Spyware Doctor 2010 v7,0,0,508, نرم افزار ضد جاسوسي,
  • نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

    Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
    همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
    نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

     

    psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

    .: ادامه مطلب :.

    بازیابی اطلاعات با نرم افزار Recover My Files 4.0.4.448

    آیا تا با حال با مشکل از بین رفتن فایل ها مواجه شده اید؟ به عنوان مثال شما در هارد دیسک خود اطلاعات گوناگونی نگهداری می کنید که هر یک از آن بنا به هر دلیلی می توان برای شما دارای ارزش بالا باشد . به عنوان مثال شما در قسمتی از هارد خود سری عکس های خانوادگی و قدیمی خود را که یاد آور خاطرات شما با اطرافیانتان می باشد نگهداری می کنید و این عکس ها برای شما دارای ارزش زیادی می باشند. یا اینکه ممکن است شما از چندین سند متنی که در آن اطلاعات مهم کاری شما نوشته شده است و از لحاظ کاری ممکن این اطلاعا برای شما بسیار حیاتی باشد. حال تصور کنید کامپیوتر شما دچار یک ویروس شده و تمامی این اطلاعات ارزشمند را از روی هارد شما پاک کرده است ! حال چه می کنید؟ با مشهورترین برنامه ریکاوری میتوانید اطلاعات از دست رفته خودتان را بازیابی کنید.

     

    Recover%20My%20Files بازیابی اطلاعات با نرم افزار Recover My Files 4.0.4.448

     

    .: ادامه مطلب :.

    نرم افزار امنیتی Panda Internet Security 2010 v18.0.0

    اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و … از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید.

     

    35ho2n5 نرم افزار امنیتی Panda Internet Security 2010 v18.0.0

    .: ادامه مطلب :.

    قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

    محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

     

    winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود برنامه win rar, دانلود برنامه کمپرسور, دانلود فشرده ساز, فشرده ساز,
  • سریع ترین نرم افزار گرافیکی دنیا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

    اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
    Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
    این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
    سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

    Xara downloadha.com سريع ترين نرم افزار گرافيكي دنيا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه نرم افزارهای امنیتی Zone Alaram 2010

     Zone Alaram یکی از قدیمی ترین نرم افزار های محافظتی ویندوز است، که با توجه ورود نرم افزارهای امنیتی مشابه به بازار نرم افزار، ZoneAlarm هنوز جایگاه خود را از دست نداده است، و همچنان بهترین انتخاب میباشد. ZoneAlarm بتدریج با افزودن شدن قابلیت های مختلفی همچون ضد ویروس، ضد اسپم و … به آن به یکی از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند تبدیل شد! با نصب ZoneAlarm میتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این برنامه کلیه فعالیت های اینترنتی شما را تحت کنترل خود میگیرد، اگر هکری قصد نفوذ به سیستم شما راداشته باشد. ZoneAlarm شما را آگاه میسازد و آی پی هکر را نیز به شما نشان میدهد، اگر برنامه ی مخربی به طور ناخواسته روی سیستم شما قرار گرفته باشد و بخواهد مخفیانه به تبادل اطلاعات بپردازد ZoneAlarm شما را آگاه میکند، در واقع هرگونه فعالیت اینترنتی که بخواهد انجام شود ملزم به کسب تائید شما میباشد.

     

    ZoneAlarm downloadha.com مجموعه نرم افزارهاي امنيتي Zone Alaram 2010

    .: ادامه مطلب :.

    کپی فرمت های مختلف DVD با DVD-Cloner 6.00 Build 978

    امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی  است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.
    شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

    dvdcloner downloadha.com كپي فرمت هاي مختلف DVD با DVD Cloner 6.00 Build 978

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار DVD-Cloner 6,00 Build 978,
  • پشتیبان گیری ،‌ تبدیل و رایت کردن با DVDFab Platinum 5.0.6.0

    DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
    این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

    Dvdfab downloadha.com پشتيبان گيري ،‌ تبديل و رايت كردن با DVDFab Platinum 5.0.6.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار DVDFab Platinum 5,0,6,0,
  • تجربه ویندوز ۷ با Seven Transformation Pack 3

    اگر به محیط زیبای میندوز ۷ دلبسته اید اما وقت لازم برای عوض کردن سیستم عامل به ۷ ندارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از این محیط زیبا استفاده کنید می توانید با نصب این نرم افزار از محیط سیستم عامل ۷ بر روی XP نهایت لذت را ببرید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار  Seven Transformation Pack 3:
    - تغییر بوت اسکرین
    - شیشه ای شدن و شفاف شدن کامل استارت منو و تسکبار
    - استایل کاملا شفاف و شیشه ای ویندوز ۷
    - تغییر استارت منو ویندوز ۷
    - تغییر صفحه خوش آمد ویندوز
    - تغییر محیط Explorer یا My computer
    - ساید بار ویندوز ۷
    - والپیپر های ویندوز ۷
    - و …

    دانلود اسکریپت

    7transformation downloadha.com تجربه ويندوز 7 با Seven Transformation Pack 3

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: نرم افزار, نرم افزار مدیریت دسکتاپ, نرم افزار کاربردی,
  • مدیریت واقعی تمام عکس ها با ACDsee Pro 2

    تجربه عکاسی بدون مانع. کشف ACDSee طرفدار ۲ عکس مدیر ، قوی ترین پلاتفرم نرم افزاری برای مشاهده ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی و انتشار عکس های شما. ACDSee طرفدار تک سکوی نمایش عکاسان حرفه ای که در آن ، پردازش ، ویرایش ، سازماندهی ، کاتالوگ ، نشر و آرشیو عکس خود را رو به رشد مجموعه های دیجیتال است. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از قابلیت گردش پیشرفته ، پشتیبانی از مشخصات نگاتیو دیجیتال (DNG) و آخرین فرمت های خام ، خام قابلیت پردازش ، دسته ای در حال ویرایش IPTC ، قدرتمند و قابلیت مدیریت رنگ و گزینه های چاپ و نشر حرفه ای است.

    acdsee downloadha.com مديريت واقعي تمام عكس ها با ACDsee Pro 2

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار ACDsee Pro 2,
  • امنیت واقعی گردش در اینترنت با Kaspersky Package 2010

    دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

    kaspersky downloadha.com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود , Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد, همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد, این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب , بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد, تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است , اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود, kaspersky downloadha,com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010 نسخه جدید همانطور که گفته شد با شکل و شمایلی جدید ارائه شده و البته نهایت قدرت و پایداری را با خود به همراه خواهد داشت , این آنتی ویروس قدرتمند که از جدیدترین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا در سریع ترین زمان ممکن ویروس ها , تروجان ها و به طور کلی همه فایل های مخرب را شناسایی و برای از بین بردن آن ها دست به کار شود, سرعت در این نسخه فوق العاده مناسب و سریع است , در هنگام اسکن این آنتی ویروس اصلا احساس نخواهد شد که هیچ گونه اسکنی در حال انجام شدن است, این مورد برای بسیاری از کاربران حرفه ای اهمیت فوق العاده ویژه ای نیز دارد, قابلیت های کلیدی Kaspersky Anti-Virus 2010 9,0,0,463 Final : - مبارزه با تمامی ویروس ها و فایل های مخرب - سرعت بالا در اسکن و شناسایی فایل های مخرب - سرعت بالا در به روز رسانی ها - محیط کاربری فوق العاده جذاب - از بین بردن خودکار فایل های مخرب - اسکن مداوم سیستم برای یافتن ویروس ها - استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در اسکن سیستم - بانک اطلاعاتی قدرتمند در بردارنده لیست تمامی فایل های مخرب - امکان قرنطینه کردن فایل ها - استفاده بسیار آسان و بدون دغدغه از آنتی ویروس - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز password امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010پسورد فایل: www,downloadha,com download امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010دانلود اینترنت سکیوریتی – ۶۳ مگابایت | لینک کمکی download امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010 دانلود آنتی ویروس – ۵۶ مگابایت | لینک کمکی download امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010 دانلود آپدیت – ۶۸ مگابایت | لینک کمکی,
  • مشاهده تمام نقاط زمین با Google Earth Pro Gold Edition 2009

    توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.
    قابلیت های کلیدی:
    عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

    gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Google Earth Pro Gold Edition 2009,
  • با usb فلش ، کامپوتر خود را قفل کنید با Rohos Logon Key 2.7

    Rohos Logon Key 2.7 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Tesline-Service SRLمی باشد.

    rohos downloadha.com با usb فلش ، كامپوتر خود را قفل كنيد با Rohos Logon Key 2.7

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:نرم افزازار قفل گزاری برای کامپیوتر,
  • بهبود سرعت سیستم با Raxco PerfectDisk 10.0.0 Build 119 Server Pro

    Fragmentation یا همان تفرق و جدا افتادگی اطلاعات در هارد دیسک یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت سیستم، Hang کردن و بسیاری مشکلات دیگر است. به همین دلیل همواره توصیه می شود تا با استفاده از نرم افزارهای Defragmentation مانند نرم افزار Defrag خود ویندوز، اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک خود را یکپارچه کرد. ابزار Defrag ویندوز در برخی از موارد بازدهی کافی نداشته و سرعت پائینی دارد.
    PerfectDisk محصول شرکت Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است.

    raxco downloadha.com بهبود سرعت سيستم با Raxco PerfectDisk 10.0.0 Build 119 Server Pro

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار Raxco PerfectDisk 10,0,0 Build 119 Professional, نرم افزار Defragement, نرم افزار هارد ديسك,
  • تبدیل سیستم به یک ساعت زنگ دار با نرم افزار Music Alarm Clock 3.13

     شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید تا کامپیوتر خود را همانند ساعت مچی و یا ساعت رومیزی خود تنظیم کنید تا در زمان های مورد نظر شما را مطلع سازد. تا به حال نرم افزارهای بسیاری جهت این امر به کاربران عرضه شده است. اما هر یک هنگام اطلاع رسانی ، از صداهای ناهنجار استفاده می کنند که ساید کمترین کسی از آن ها جهت اهداف خود استفاده کند.
    Music Alarm Clock نرم افزاری است بسیار قدرتمند و نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه بسیار متنوع تر که شما را قادر می سازد زمان های مختلفی را طبق نیاز خود در برنامه تنظیم کنید و برای هریک از این زمان ها ، آهنگ متفاوتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای بیدار شدن از خواب آهنگ ملایمی را تنظیم می کنید و برای اعلام زمان تحرک و ورزش ، آهنگ شادی را انتخاب می کنید. شما بستگی به زمان انتخابی و فعالیت مورد نظر خود می توانید فایل صوتی متناسبی را در نظر بگیرید. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ، توانایی در انتخاب صوت دلخواه جهت پخش در زمان معلوم شده می باشد. همچنین این نرم افزار قادر است تا دیسک ها و حافظه های جانبی را مستقیما پشتیبانی کند. شما حتی می توانید در زمان مورد نظر به پخش یک فایل ویدئویی نیز بپردازید و آن را به عنوان یک اسکرین سیور انتخاب کنید تا به نمایش در بیاید.

     

    Music Alarm Clock تبدیل سیستم به یک ساعت زنگ دار با نرم افزار Music Alarm Clock 3.13

     

    .: ادامه مطلب :.

    فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

     یک برنامه قدرتمند برای تصویر بردای و ضبط فیلم از روی محیط نرم افزاری و همچنین فیلم برداری از روی سیستم عامل می باشد.  این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان این قابلیت ها را به این صورت نام برد : دارای رابط کاربری خوب و آسان ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت تعیین کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد ، عکس برداری از محیط تعیین شده ، پیش نمایش و ضبط تصویر و ویدیو ، قابلیت خروجی دادن با توانایی تنظیمات ، اضافه نمودم علامت ها و آیکون به تصویر برای چاپ  چاپ و متن به ویدئو و تصویر ، ادیتور پیشرفته برای ویرایش و… . در ضمن همانطور که ذکر شده این برنامه قابلیت عکس برداری را نیز دارا می باشد . این عکس برداری با کیفیت بالا و قابل تنظیم می باشد .

    vedio فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:فیلم برداری از دسکتاپ, فیلم برداری از ویندوز, فیلم و عکس گرفتن از صفحه مانیتور,
  • اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1

    Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

     

    1324710657720303938 اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود