صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

 

mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

.: ادامه مطلب :.

رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی توسط DPlot 2.2.6.7

DPlot از نرم افزارهای کوچک و سریع جهت رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی ، ویژه کلیه رشته های مهندسی میباشد .
یقینا عزیزانی که به منظور نمایش حاصل تحقیقات و پژوهشهای خود نیاز به عملیات آماری و ارائه بصری محتوای مورد نظر خود را داشته اند ، نیاز به یک نرم افزار کوچک و سریع ، جهت نمایش نتایج کار خود به صورت گراف و یا نمودار را احساس کرده اند . البته بیشتر نرم افزارهای آماری خود تا حدی امکان رسم گرافها را ارائه داده اند ولی گاه استفاده از منابع مختلف و لزوم نمایش اطلاعات نا همگون در کنار یک دیگر به مشکل اصلی محققین و دانش پژوهان عزیز تبدیل میگردد.
در نرم افزار DPlot برای رسم نمودار مورد نظر خود ، پس از تنظیمهای مقدماتی و انتخاب نوع گراف ، تنها کافی است مقادیر را وارد نماییم و به همین سادگی و تنها با یک کلیک شکل مورد نظر آماده میگردد . در نرم افزار امکانات متعددی جهت تکمیل طرح نهایی پیش بینی گردیده است . که از آن جمله میتوان از امکان اضافه نمودن متن دلخواه و پاره ای از نمادهای ریاضی نام برد . دوستان گرامی توجه داشته باشند ، همانند اکثر نرم افزارهای حرفه ای بدیت آوردن نتیجه دلخواه با DPlot نیز مستلزم مطالعه دقیق Help آن و بررسی مثالهای موجود در نرم افزار میباشد . به طور مثال در شروع کار ابعاد پیش فرض صفحه کاری صفر در صفر در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده از موارد موجود در گزینه New چیزی قابل مشاهده نخواهد بود و لازم است قبل از آن از طریق گزینه View و Set Client Area ابعاد آن تنظیم گردد . همچنین تنظیمهای فراوانی جهت رنگ ، ابعاد خطوط ، …. و یا حتی برای عملیات حرفه ای تر مثل نسبت نمایش پارامترهای ورودی لگاریتمی/خطی در نرم افزار پیش بینی گردیده است که البته به سهولت و در اندک زمانی میتوان بدانها مسلط گردید .
امکانات ذخیره سازی نرم افزار Save از فرمتهای گوناگونی پشتیبانی مینماید که فرمتهای گرافیکی معروفی چون JPG را نیز در بر میگیرد .
نرم افزار کاملا Portable میباشد و محدودیتهای تجاری آن قبلا بر طرف گردیده است . فایل نرم افزار از نظر امنیتی کنترل و بدون مشکل ارزیابی گردیده است .
جهت اجرا نرم افزار تنها کافی است از پوشه Portable DPlot v 2.2.6.7 فایل Portable DPlot 2.2.6.7.exe را اجرا فرمایید .

 

dplot رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی توسط DPlot 2.2.6.7

 

.: ادامه مطلب :.

مدیریت پارتیشن هارد دیسک Norton Partition Magic 8.05

گاهی نیاز است که بدون از دست دادن اطلاعات و پاک کردن فایلهای موجود در یک هارد دیسک تغییراتی در اندازه و نوع پارتیشن ها بدهید. با اینکه مدت زیادی است نسخه جدیدی ازNorton Partition Magic منتشر نشده است ولی هنوز بهترین برنامه برای پارتیشن بندی هارد به شمار می رود. این برنامه را به دلیل کامل شدن آرشیو سایت دانلودها معرفی کرده ایم و این نسخه آخرین ورژن از این نرم افزار محبوب است. توصیه مهم این است که هاردهای بالاتر از ۸۰ را با این برنامه از ابتدا پارتیشن بندی نکنید و برای پارتیشن بندی هاردهای نو از پارتیشن بندی ویندوز در هنگام نصب یا بعد از نصب در قسمت Computer Management ویندوز استفاده کنید. اما برای تغییر اندازه پارتیشنها و کارهای دیگر در هر هاردی با هر ظرفیتی هنوز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

pmagic مدیریت پارتیشن هارد دیسک Norton Partition Magic 8.05

 

.: ادامه مطلب :.

تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند وبا کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانیداز تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. این نرم افزار با ویرایشگر داخلی خود که به شما اجازه میدهد تا برروی فیلمها با استفاده از متن و یا یک صدای ضبط شده که بیانگر چگونگی مراحل کاری است که می خواهید مثلا به عنوان آموزش برروی ویدئوی خود قرار دهید، فیلمها و تصاویر گرفته شده از دسکتاپ خود را ویرایش نمایید. نسخه منتشر کننده (Publisher) نرم افزار این توانایی را دارد که فایلهای خروجی را بصورت فیل فلش و یا ویدئوهای AVI ذخیره نموده تا فیلمهای ساخته شده توسط شما قابلیت ارائه برروی وبسایتهای مخلتلف یا اسناد را داشته باشند. ویرایش دسکتاپ نرم افزار نیز دارای یک عملکرد ساده فرستادن گزارش ” Send Report” می باشد که آخرین دقایق فعالیت های برروی صفحه نمایش را برروی یک میل گزارشی ضمنی پیوست نماید. با استفاده از این برنامه معنی فناوری برتر را درک خواهید نمود بدین معنی که با قابلیت ضبط با اجرای برنامه در پس زمینه و ویژگی غیر قابل شناسایی بودن حتی توسط کامپیوتر های مدرن می توانید حتی بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید.

 

bbflash تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293

 

.: ادامه مطلب :.

انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0

برخی از نرم افزار های کوچکی هستند که با حجم کمی که دارند، قابلیت های ریز اما مفیدی را به رایانه اضافه می کنند که کار با رایانه را برای کاربران آسان تر می کنند. یکی از این نرم افزارها Send To Toys 2.5.0.0 است که در این مطلب سایت دانلودها به شما معرفی خواهیم کرد. برای پی بردن به ویژگی این نرم افزار، معرفی آن را با یک مثال شروع می کنیم. وقتی روی فایل ها، پوشه ها و برنامه های ویندوز، کلیک راست نشانگر ماوس خود را فشار دهید، گزینه ای به نام Send To را مشاهده می کنید. از این گزینه در بسیاری از موارد برای انتقال یک برنامه روی دسکتاپ و انتقال فایل یا پوشه ای روی حافظه فلش استفاده می شود. کاربران زیادی وجود دارند که دوست دارند گزینه های موجود در این منو را به دلخواه خود تغییر دهند.
برخی از آنها تمایل دارند که گزینه هایی را از آن حذف کنند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا گزینه هایی را به طور اختصاصی برای خودشان به این منو اضافه کنند. انجام این کار به طور معمول کمی پیچیده و زمان بر است و فقط کاربران حرفه ای قادر به انجام آن هستند اما با استفاده از نرم افزار ساده Send To Toys 2.5.0.0 انجام این کار در مدت زمانی بسیار کوتاه و توسط تمام کاربران امکان پذیر خواهد شد. به کمک این برنامه می توانید فایل های خود را به طور مستقیم به برنامه ها و مسیرهای مورد نظرتان انتقال دهید. این نرم افزار کمتر از یک مگابایت حجم دارد و استفاده از آن کاملا رایگان و بدون محدودیت است.

 

Send To Toys 2.5.0.0 انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0

 

.: ادامه مطلب :.

تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

pdfgrabber تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

.: ادامه مطلب :.

Screensaver Factory نرم افزار شماره یک در جهان در زمینه ابزارهای ساخت و تولید نرم افزارهای محافظ ص

Screensaver Factory نرم افزار شماره یک در جهان در زمینه ابزارهای ساخت و تولید نرم افزارهای محافظ صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا اسکرین سیورهای خیره کننده و شگفت انگیز در سطح حرفه ای تنها در عرض چند دقیقه بسازید. با استفاده از نرم افزار Screensaver Factory می توانید اسکرین سیورهای مصابق سلیقه خود درست نمایید ، میتوانید اسکرین سیورهای خود را از هر مجموعه تصویری دلخواه، ویدئو یا تصاویر متحرک فلش، به علاوه موسیقی پس زمینه و ایجاد نموده و با بیشاز ۱۰۰ افکت تصویری پیوندهنده زیبا و ملایم همراه نمایید. Screensaver Factory  قابلیت کاربری بسیار ساده  را دارا می باشد که شما را قادر می سازد تامحافظ های صفحه نمایشی کاملا مستقل با قابلیت نصب خودکار ایجاد نموده ویااینکه آنها را متناسب با اجرا از روی سی دی بسازید.

 

Screensaver Factory1 ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retail

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retail :
- ساخت اسکرین سیور از روی تصاویر، ویدئوها، فایلهای انیمیشن فلش، و فایلهای صوتی
- ساخت اسکرین سیور های مستقل و متناسب برای اجرا برروی سی دی برای توزیع آسان
- قابلت ساخت اسکرین سیورهای دارای محدودیت زمانی یا به اصطلاح Trial
- ساخت اسکرین سیورهایی با صفحات هشدار دهنده برای فعال سازی و یا کلیدهای رجیستر شدن
- ساخت اسکرین سیور به منظور فروش و عرضه در بازار
- قابلیت ساخت اسکرین سیورهای چندزبانه
- ساخت اسکرین سیورهای ساعت، تقویمی و حتی خبرخوان
- پردازش گرافیک بسیار نرم و روان
- پشتیبانی از تمامی فرمتهای تصویری، ویدئویی و فرمتهای صوتی
- بیش از ۱۰ افکت پیوند دهنده تصویری ملایم و قابل دلخواه سازی
- افکهای اختصاصی پایدار مانند، لغزش، چرخش و زوم
- اسکرین سیورهای با قابلیت سفارشی نمودن تنظیمات و  اطلاعاتی در مورد سیستم عامل ویندوز
- فشرده سازی داخلی برای اطمینان از بازدهی با کمترین حجم ممکن
- قابلیتهای مخصوص بازاریابی پیشرفته
- کیفیت عالی، سازگاری و کارایی برروی تمامی کامپیوترها
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز و ویندوز جدید ۷

 

password ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retailپسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retailلینک دانلود – 8 مگابایت | لینک کمکی

 

.: ادامه مطلب :.

نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون – Norton™ AntiVirus 2010

Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

 

.: ادامه مطلب :.

بازسازی رجیستری ویندوز با Registry Mechanic 9.0.0.114

Registry Mechanic یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. این برنامه در هر هفته با بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دانلود بازار را در دست خود گرفته است.
در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.

 

reg بازسازي رجيستري ويندوز با Registry Mechanic 9.0.0.114

 

.: ادامه مطلب :.

امنیت واقعی در اینترنت با AVG Internet Security 9.0663

AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

 

avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

 

.: ادامه مطلب :.

تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

نسخه جدیدتر VSO Image Resizer نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن به صورت گروهی .
امروزه همه ی انسان ها به دنبال راحتی و آسایش در هنگام انجام کارهای خود هستند که معمولآ سعی می کنند از راحترین و سریعترین راه ممکن به مقصود خود برسند که بهترین کیفیت را داشته باشد.در دنیای نرم افزار ها هم بدین گونه است که همه بدنبال آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خروجی ارائه می دهند.برنامه هایی که جهت ویرایش تصاویر طراحی شده اند هم از این قائده مستثنی نیستند در واقع نرم افزاری که در سریعترین زمان ممکن ویرایش مورد نظر را بر روی تصویر انجام دهد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.
VSO Image Resizer نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در سریعترین زمان ممکن اندازه تصاویرتان را تغییر دهید.در واقع شما با وارد کردن تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود در Add List نرم افزار، می توانید سایز آنها را کوچک و یا بزرگ کنید.تا به حال نرم افزار های گوناگونی برای اینکار طراحی و ساخته شده اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند در زمان کم و با کیفیت مناسب به طور گروهی سایز عکس را تغییر دهند.در این نرم افزار قسمتی صرفآ جهت راحتی کاربران طراحی شده که پس از نصب اگر کاربر بر روی یک عکس و یا تعدادی عکس کلیک راست کند در منوی باز شده قسمتی را خواهید دید که به کمک آن به راحتی می تواند وارد نرم افزار شود و سایز تصاویر خود را تغییر دهد.
از نکات جالب توجه نرم افزار VSO Image Resizer می توان به اندازه های از قبل تعیین شده و آماده موجود در آن اشاره کرد که کاربر بدون وارد کردن سایز تصویر خود در قسمت Resolution نرم افزار یکی از سایز های آماده را انتخاب می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استفاده از آن به دو صورت حرفه ای و آماتور، که می توان به راحتی و بدون تنظیمات حرفه ای سایز تصاویر را تغییر داد. قسمت های حرفه ای مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به نرم افزار هایی مانند فتوشاپ تسلط داشته باشند از جمله این قسمت ها می توان به ایجاد افکت و قابلیت فیـلـتر تصاویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از کلیه ی فرمتهای تصاویر و عکس، قابلیت تغییر سایز و ویرایش عکس های ذخیره شده در دوربین های دیجیتالی با فرمت های مختلف را نیز دارا است.

 

imageresiz تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

 

.: ادامه مطلب :.

ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی  است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :
Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگردد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و … را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید .

 

imageefect ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

.: ادامه مطلب :.

مقابله در برار جاسوسی با Spyware Doctor 2010 v7.0.0.508

حملات جاسوسی که ممکنه منجر به سرقت اطلاعاتی و لو رفتن مثلا username و password شما بشه یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینترنت است . امکان دارد که شما هم دچار حملات این چنینی شده اید؟ شاید شما اصلا متوجه این نرم افزارها و چنین مواردی نشوید . هرچند که شما یک آنتی ویروس خوب و قوی روی سیستم خود داشته باشید ( نکته : توجه کنید که Firewall ها نمیتوانند از ورود Spyware ها و Adware ها جلوگیری کنند و Antivirus ها هم نمیتوانند همه آنها رو شناسایی و از روی سیستم پاک کنند ) باز هم شما به یک برنامه برای از بین بردن هزاران نوع Adware و پاک کردن تمامی Spyware ها و تروجان ها و Keylogger ها و Spybots ها و Tracker های موجود بر روی سیستم نیاز دارید .
Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

 

spy مقابله در برار جاسوسي با Spyware Doctor 2010 v7.0.0.508

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود آنتي اسپاي ور, دانلود نرم افزار Spyware Doctor 2010 v7,0,0,508, نرم افزار ضد جاسوسي,
  • نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

    Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
    همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
    نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

     

    psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

    .: ادامه مطلب :.

    بازیابی اطلاعات با نرم افزار Recover My Files 4.0.4.448

    آیا تا با حال با مشکل از بین رفتن فایل ها مواجه شده اید؟ به عنوان مثال شما در هارد دیسک خود اطلاعات گوناگونی نگهداری می کنید که هر یک از آن بنا به هر دلیلی می توان برای شما دارای ارزش بالا باشد . به عنوان مثال شما در قسمتی از هارد خود سری عکس های خانوادگی و قدیمی خود را که یاد آور خاطرات شما با اطرافیانتان می باشد نگهداری می کنید و این عکس ها برای شما دارای ارزش زیادی می باشند. یا اینکه ممکن است شما از چندین سند متنی که در آن اطلاعات مهم کاری شما نوشته شده است و از لحاظ کاری ممکن این اطلاعا برای شما بسیار حیاتی باشد. حال تصور کنید کامپیوتر شما دچار یک ویروس شده و تمامی این اطلاعات ارزشمند را از روی هارد شما پاک کرده است ! حال چه می کنید؟ با مشهورترین برنامه ریکاوری میتوانید اطلاعات از دست رفته خودتان را بازیابی کنید.

     

    Recover%20My%20Files بازیابی اطلاعات با نرم افزار Recover My Files 4.0.4.448

     

    .: ادامه مطلب :.

    نرم افزار امنیتی Panda Internet Security 2010 v18.0.0

    اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و … از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید.

     

    35ho2n5 نرم افزار امنیتی Panda Internet Security 2010 v18.0.0

    .: ادامه مطلب :.

    قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

    محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

     

    winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود برنامه win rar, دانلود برنامه کمپرسور, دانلود فشرده ساز, فشرده ساز,
  • سریع ترین نرم افزار گرافیکی دنیا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

    اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
    Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
    این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
    سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

    Xara downloadha.com سريع ترين نرم افزار گرافيكي دنيا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه نرم افزارهای امنیتی Zone Alaram 2010

     Zone Alaram یکی از قدیمی ترین نرم افزار های محافظتی ویندوز است، که با توجه ورود نرم افزارهای امنیتی مشابه به بازار نرم افزار، ZoneAlarm هنوز جایگاه خود را از دست نداده است، و همچنان بهترین انتخاب میباشد. ZoneAlarm بتدریج با افزودن شدن قابلیت های مختلفی همچون ضد ویروس، ضد اسپم و … به آن به یکی از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند تبدیل شد! با نصب ZoneAlarm میتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این برنامه کلیه فعالیت های اینترنتی شما را تحت کنترل خود میگیرد، اگر هکری قصد نفوذ به سیستم شما راداشته باشد. ZoneAlarm شما را آگاه میسازد و آی پی هکر را نیز به شما نشان میدهد، اگر برنامه ی مخربی به طور ناخواسته روی سیستم شما قرار گرفته باشد و بخواهد مخفیانه به تبادل اطلاعات بپردازد ZoneAlarm شما را آگاه میکند، در واقع هرگونه فعالیت اینترنتی که بخواهد انجام شود ملزم به کسب تائید شما میباشد.

     

    ZoneAlarm downloadha.com مجموعه نرم افزارهاي امنيتي Zone Alaram 2010

    .: ادامه مطلب :.

    کپی فرمت های مختلف DVD با DVD-Cloner 6.00 Build 978

    امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی  است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.
    شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

    dvdcloner downloadha.com كپي فرمت هاي مختلف DVD با DVD Cloner 6.00 Build 978

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار DVD-Cloner 6,00 Build 978,

  • salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود