صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

اکثر کاربران برای رهایی از ویروس های مزاحم از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند که این روزها داشتن یک آنتی ویروس قوی و بروز در رایانه یک امر ضروری به حساب می آید. در این مطلب سایت دانلودها به معرفی آنتی ویروسی کم حجم می پردازیم که قادر است بیش از ۱۰ نوع ویروس را به همراه ویروس اتوران از بین ببرد. نام این نرم افزار M Autorun Killer 1.5 است که قادر است علاوه بر از بین بردن ویروس ها Run و Cmd ویندوز و همچنین رجیستری و Task Manager را هم فعال کرده و علاوه بر آن ها فولدر آپشن ویندوز را هم مجددا بازگردانی کند.

 

M Autorun Killer 1.5 از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

 

.: ادامه مطلب :.

پاک کردن تمام تروجان ها با Trojan Remover v6.8.1 Build 2591

شاید شما فکر کنید که تروجان همان ویروس است که به سیستم حمله می کند و باعث نابود شدن اطلاعات شما میشود. ولی تروجان یک فایل جاسوسی میباشد که توسط هکر با توجه به نیاز به اطلاعاتی که میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. که نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هکر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی که میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اکانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و … میباشد تروجان خود را آماده سازی میکند. این تروجان ها از کجا وارد سیستم ما میشود و ممکن است چه مشکلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد که در چت لینک هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشکوک که اصولا هکر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میکنند حاوی کدهای مخربی میباشد که با کیک کردن بر روی لینک و رفت به آدرس اینترنتی ممکن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به کار میکند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هکر ارسال میکند.

 

t.r پاک کردن تمام تروجان ها با Trojan Remover v6.8.1 Build 2591

.: ادامه مطلب :.

ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.0.5

Panorama Studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی  ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama Studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.

 

panorama studio ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.0.5

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار بهبود حافظه رم Memory Improve Master

 برای اکثر کسانی که از سیستم های کامپیوتر زیاد استفاده می کنند اتفاقاتی همچون کمبود حافظه رم، کرش کردن یا عمل نکردن سیستم، کند شدن و دیگر اتفاقاتی از این قبیل که در زمان حداکثر میزان استفاده از رایانه می افتد روبرو شده اید. نرم افزاری برای بهبود کارایی سیستم در بحرانی ترین شرایط و پیشگیری از اتفاقات احتمالی نرم افزاری را معرفی کرده که با بهبود حافظه رم شرایطی پایدار را برای کامپیوتر شما فراهم می کند.

 

free memory improve master نرم افزار بهبود حافظه رم Memory Improve Master

.: ادامه مطلب :.

بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با فتوشاپ – Photoshop SpeedUp 2.00

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با برنامه فتوشاپ. همانطور که همه می دانید نرم افزار Adobe Photoshop یکی از قدرتمند ترین برنامه های گرافیکی است که اکثر گرافیست ها با آن آشنایی دارند و از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده می کنند.
اما این نرم افزار به دلیل داشتن حجم بالا و محیط پیچیده موجب کاهش بسیار شدید سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کاهش سرعت در محیط خود نرم افزار می شود به همین دلیل اکثر کاربران قدرت سخت افزاری سیستم خود را افزایش داده تا بتوانند با آن کار کنند.
امروز قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل را بر طرف نموده و از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با فتوشاپ تا حد مطلوبی جلوگیری می کند.
Photoshop SpeedUp نرم افزاری است که با بهینه سازی و دست کاری برخی از تنظیمات برنامه فتوشاپ باعث افزایش چشمگیر سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کار در محیط آن می شود.
شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به داشتن قطعات سخت افزاری بسیار قوی جهت اجرای برنامه فتوشاپ و کار با آن نخواهید بود و فقط با داشتن یک سیستم معمولی می توانید از سرعت کافی در هنگام کار با برنامه برخوردار شوید.
Photoshop SpeedUp از کمترین حافظه موجود در کامپیوتر استفاده می کند تا از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با برنامه فتوشاپ جلوگیری کند.همچنین این نرم افزار از جدید ترین ورژن برنامه Adobe Photoshop CS4 پشتیبانی کرده و قادر است تا از نسخه های قدیمی تر برنامه فتوشاپ نیز پشتیبانی کند.

psop بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با فتوشاپ   Photoshop SpeedUp 2.00

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بالا بردن سرعت سیستم, بهینه ساز فتوشاپ, نرم افزار بالا بردن سرعت,
  • خاموش کردن اتوماتیک سیستم با استفاده از AgataSoft ShutDown Pro 2.9

    نرم افزار AgataSoft ShutDown یکی از بهترین و عالی ترین نرم افزارهای خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر می باشد که شما با تنظیم زمان در محیط این نرم افزار میتوانید علاوه بر خاموش کردن کامپیوتر عملیات هایی از قبیل :
    Power off ، Restart ، Log off ، Suspend ، Power off monitor ، Hibernate ، Alarm clock
    را بر روی کامپیوتر خود انجام دهید.
    همچنین در این نرم افزار قسمتی به نام Scheduled وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا یکی از عملیات های بالا را در تاریخ و زمانی که شما مشخص میکنید انجام دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قرار دادن پسورد بر روی قسمت های مختلف نرم افزار و همچنین داشتن Hot Key و … اشاره کرد
     

    shotdown خاموش کردن اتوماتیک سیستم با استفاده از AgataSoft ShutDown Pro 2.9

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر, نرم افزار اتوماتیک Shotdown,
  • نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات پاک شده WinMend Data Recovery 1.33

    شرکت WinMend یک شرکت نرم افزار در زمینه ارائه برنامه هایی در زمینه بهینه سازی ، حفاظت و نگهداری از سیستم می باشد . این بار این شرکت دست به تولید نرم افزار برای بازیابی اطلاعات پاک شده زده است. دانلودها نیز با ارائه نسخه جدید یکی از نرم افزارهای این شرکت در نظر دارد در این زمینه به کاربران خود کمک کند.
    WinMend Data Recovery یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز می باشد برای بازیابی اطلاعات و داده های پاک شده . این برنامه قابلیت بازگردانی اطلاعات از روی  FAT12/ FAT16/FAT32/NTFs/NTFs5 را دارا می باشد . این نرم افزار قدرتمند توانایی اسکن درایوهای هارد دیسک ، دیسک های فلش ، حافظه های کارت را برای بازیابی اطلاعات گم شده و پاک شده را دارا می باشد . این پاک شدن چه بر اثر فرمت یا پاک شدن بر اثر اتفاق یا با دستور خود کاربر باشد ، با این نرم افزار قابل بازیابی می باشد . WinMend Data Recovery با عملکردهای منحصر به فرد خود با سرعت بالا درایوهای قابل پشتیبانی را اسکن و با اطمینان و آسودگی خاطر اطلاعاتی را که پیدا کرده است و قابل بازیابی است را به شما نمایش می دهد . این فرایند بسیار سالم و بدون هیچ تاثیر منفی بر روی سیستم شما می باشد . این نرم افزار دارای قسمت اسکن کامل می باشد که در صورتی که قسمت اسکن سریع نتوانست فایل مورد نظر شما را پیدا کند ، با این قسمت شما شانس بیشتری را خواهید داشت.

     

    win mind data recovery نرم افزار قدرتمند بازيابی اطلاعات پاك شده WinMend Data Recovery 1.33

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساعت زنگ دار همه کاره برای کامپیوتر شما Alarm Master Plus v5.04.00

    از گذشته رسم بر این بوده که وقتی شخصی قصد بیدار شدن از خواب در ساعت خاصی را داشته باشد با تنظیم یک ساعت در آن زمان و شنیدن صدای زنگ آن از خواب بیدار شود. انواع و اقسام زنگ ها و ساعت ها از گذشته تا کنون ساخته و طراحی شده اند و این طراحی ها به کامپیوتر و دنیای نرم افزاری نیز وارد شده است. سیستم عامل ویندوز دارای ساعتی برای نمایش زمان می باشد. این ساعت فقط به منظور نمایش زمان طراحی شده است و دارای هیچ گونه امکانات خاصی نمی باشد و به طور مثال کاربران نمیتوانند برای بیدار شدن از خواب خود اقدام به تنظیمی نمودن آن برای زنگ زدن و هشدار دادن نمایند زیرا از این ویژگی برخوردار نیست. نرم افزار های گوناگونی برای نمایش زمان بر روی زمینه دسکتاپ طراحی شده اند که تمامی آن ها به طور معمول از ویژگی Alarm نیز پشتیبانی می کنند.
    در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
    Alarm Master Plus نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند  snooze  و … اشاره نمود.

     

    Alarm Master Plus ساعت زنگ دار همه کاره برای کامپیوتر شما Alarm Master Plus v5.04.00

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: ساعت برای ویندوز, نرم افزار زنگ ساعت برای کامپیوتر,
  • بازیابی پسورد فایل های Rar با استفاده از RAR Password Recovery Magic v6.1

    یک ابزار بسیار سودمند برای بازگردانی و یافتن پسورد فایل Rar که شما آنها را فراموش کرده اید . این نرم افزار از روش های تخصصی برای پیدا کردن پسورد فایل های Rar استفاده می کند . کار با این نرم افزار بسیار ساده است به گونه ای که شما فایل خود را انتخاب کرده و سپس با چند کلیک نرم افزار پسورد را برای شما پیدا خواهد کرد . این برنامه بسیار کاربردی است و در بعضی از مواقع بسیار اثر گذار و رهایی بخش خواهد بود . همچنین شما می توانید چندین فایل را باهم مورد اسکن قرار دهید .

     

    zip password box بازیابی پسورد فایل های Rar با استفاده از RAR Password Recovery Magic v6.1

    .: ادامه مطلب :.

    تغییر خودکار والپیپر با استفاده از Adolix Wallpaper Changer 2.2

    همیشه انسانها بدنبال محیطهای جدیدتر و زیباتر هستند و در مقابل سعی میکنند از محیط های تکراری و خسته کننده به دور باشند این محیطهای تکراری میتوانند دکور اتاق ، دکور میز کار و یا حتی صفحه دسکتاپ کامپیوتر شما باشد!
    شما تا چه زمانی میتوانید هر روز و یا هر باری که کامپیوتر خود را روشن میکنید تصویر زمینه کامپیوتر را تغییر داده و یک تصویر جدید به عنوان پشت زمینه کامپیوتر قرار دهید بلاخره روزی خواهد رسید که شما از این کار خسته شده و به همان عکس تکراری عادت میکنید و یا هفته ای یا ماه به ماه تصویر دسکتاپ را عوض میکنید! این مشکل شما به راحتی با نرم افزار Adolix Wallpaper Changer حل می شود!
    آخرین نسخه نرم افزار Adolix Wallpaper Changer طوری ساخته شده که شما تعدادی تصویر را در منوی این نرم افزار قرار می دهید و بعد با تنظیم زمان عوض شدن تصاویر می توانید در هر لحظه یکی از تصاویری را که انتخاب کرده اید، بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود تماشا کنید.

     

    wallchange تغییر خودکار والپیپر با استفاده از Adolix Wallpaper Changer 2.2

     

    .: ادامه مطلب :.

    بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

    McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
    از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

     

    mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

    .: ادامه مطلب :.

    رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی توسط DPlot 2.2.6.7

    DPlot از نرم افزارهای کوچک و سریع جهت رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی ، ویژه کلیه رشته های مهندسی میباشد .
    یقینا عزیزانی که به منظور نمایش حاصل تحقیقات و پژوهشهای خود نیاز به عملیات آماری و ارائه بصری محتوای مورد نظر خود را داشته اند ، نیاز به یک نرم افزار کوچک و سریع ، جهت نمایش نتایج کار خود به صورت گراف و یا نمودار را احساس کرده اند . البته بیشتر نرم افزارهای آماری خود تا حدی امکان رسم گرافها را ارائه داده اند ولی گاه استفاده از منابع مختلف و لزوم نمایش اطلاعات نا همگون در کنار یک دیگر به مشکل اصلی محققین و دانش پژوهان عزیز تبدیل میگردد.
    در نرم افزار DPlot برای رسم نمودار مورد نظر خود ، پس از تنظیمهای مقدماتی و انتخاب نوع گراف ، تنها کافی است مقادیر را وارد نماییم و به همین سادگی و تنها با یک کلیک شکل مورد نظر آماده میگردد . در نرم افزار امکانات متعددی جهت تکمیل طرح نهایی پیش بینی گردیده است . که از آن جمله میتوان از امکان اضافه نمودن متن دلخواه و پاره ای از نمادهای ریاضی نام برد . دوستان گرامی توجه داشته باشند ، همانند اکثر نرم افزارهای حرفه ای بدیت آوردن نتیجه دلخواه با DPlot نیز مستلزم مطالعه دقیق Help آن و بررسی مثالهای موجود در نرم افزار میباشد . به طور مثال در شروع کار ابعاد پیش فرض صفحه کاری صفر در صفر در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده از موارد موجود در گزینه New چیزی قابل مشاهده نخواهد بود و لازم است قبل از آن از طریق گزینه View و Set Client Area ابعاد آن تنظیم گردد . همچنین تنظیمهای فراوانی جهت رنگ ، ابعاد خطوط ، …. و یا حتی برای عملیات حرفه ای تر مثل نسبت نمایش پارامترهای ورودی لگاریتمی/خطی در نرم افزار پیش بینی گردیده است که البته به سهولت و در اندک زمانی میتوان بدانها مسلط گردید .
    امکانات ذخیره سازی نرم افزار Save از فرمتهای گوناگونی پشتیبانی مینماید که فرمتهای گرافیکی معروفی چون JPG را نیز در بر میگیرد .
    نرم افزار کاملا Portable میباشد و محدودیتهای تجاری آن قبلا بر طرف گردیده است . فایل نرم افزار از نظر امنیتی کنترل و بدون مشکل ارزیابی گردیده است .
    جهت اجرا نرم افزار تنها کافی است از پوشه Portable DPlot v 2.2.6.7 فایل Portable DPlot 2.2.6.7.exe را اجرا فرمایید .

     

    dplot رسم گرافهای دو بعدی و سه بعدی توسط DPlot 2.2.6.7

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت پارتیشن هارد دیسک Norton Partition Magic 8.05

    گاهی نیاز است که بدون از دست دادن اطلاعات و پاک کردن فایلهای موجود در یک هارد دیسک تغییراتی در اندازه و نوع پارتیشن ها بدهید. با اینکه مدت زیادی است نسخه جدیدی ازNorton Partition Magic منتشر نشده است ولی هنوز بهترین برنامه برای پارتیشن بندی هارد به شمار می رود. این برنامه را به دلیل کامل شدن آرشیو سایت دانلودها معرفی کرده ایم و این نسخه آخرین ورژن از این نرم افزار محبوب است. توصیه مهم این است که هاردهای بالاتر از ۸۰ را با این برنامه از ابتدا پارتیشن بندی نکنید و برای پارتیشن بندی هاردهای نو از پارتیشن بندی ویندوز در هنگام نصب یا بعد از نصب در قسمت Computer Management ویندوز استفاده کنید. اما برای تغییر اندازه پارتیشنها و کارهای دیگر در هر هاردی با هر ظرفیتی هنوز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

     

    pmagic مدیریت پارتیشن هارد دیسک Norton Partition Magic 8.05

     

    .: ادامه مطلب :.

    تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293

    BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند وبا کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانیداز تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. این نرم افزار با ویرایشگر داخلی خود که به شما اجازه میدهد تا برروی فیلمها با استفاده از متن و یا یک صدای ضبط شده که بیانگر چگونگی مراحل کاری است که می خواهید مثلا به عنوان آموزش برروی ویدئوی خود قرار دهید، فیلمها و تصاویر گرفته شده از دسکتاپ خود را ویرایش نمایید. نسخه منتشر کننده (Publisher) نرم افزار این توانایی را دارد که فایلهای خروجی را بصورت فیل فلش و یا ویدئوهای AVI ذخیره نموده تا فیلمهای ساخته شده توسط شما قابلیت ارائه برروی وبسایتهای مخلتلف یا اسناد را داشته باشند. ویرایش دسکتاپ نرم افزار نیز دارای یک عملکرد ساده فرستادن گزارش ” Send Report” می باشد که آخرین دقایق فعالیت های برروی صفحه نمایش را برروی یک میل گزارشی ضمنی پیوست نماید. با استفاده از این برنامه معنی فناوری برتر را درک خواهید نمود بدین معنی که با قابلیت ضبط با اجرای برنامه در پس زمینه و ویژگی غیر قابل شناسایی بودن حتی توسط کامپیوتر های مدرن می توانید حتی بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید.

     

    bbflash تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293

     

    .: ادامه مطلب :.

    انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0

    برخی از نرم افزار های کوچکی هستند که با حجم کمی که دارند، قابلیت های ریز اما مفیدی را به رایانه اضافه می کنند که کار با رایانه را برای کاربران آسان تر می کنند. یکی از این نرم افزارها Send To Toys 2.5.0.0 است که در این مطلب سایت دانلودها به شما معرفی خواهیم کرد. برای پی بردن به ویژگی این نرم افزار، معرفی آن را با یک مثال شروع می کنیم. وقتی روی فایل ها، پوشه ها و برنامه های ویندوز، کلیک راست نشانگر ماوس خود را فشار دهید، گزینه ای به نام Send To را مشاهده می کنید. از این گزینه در بسیاری از موارد برای انتقال یک برنامه روی دسکتاپ و انتقال فایل یا پوشه ای روی حافظه فلش استفاده می شود. کاربران زیادی وجود دارند که دوست دارند گزینه های موجود در این منو را به دلخواه خود تغییر دهند.
    برخی از آنها تمایل دارند که گزینه هایی را از آن حذف کنند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا گزینه هایی را به طور اختصاصی برای خودشان به این منو اضافه کنند. انجام این کار به طور معمول کمی پیچیده و زمان بر است و فقط کاربران حرفه ای قادر به انجام آن هستند اما با استفاده از نرم افزار ساده Send To Toys 2.5.0.0 انجام این کار در مدت زمانی بسیار کوتاه و توسط تمام کاربران امکان پذیر خواهد شد. به کمک این برنامه می توانید فایل های خود را به طور مستقیم به برنامه ها و مسیرهای مورد نظرتان انتقال دهید. این نرم افزار کمتر از یک مگابایت حجم دارد و استفاده از آن کاملا رایگان و بدون محدودیت است.

     

    Send To Toys 2.5.0.0 انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0

     

    .: ادامه مطلب :.

    تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

    نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

     

    pdfgrabber تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

    .: ادامه مطلب :.

    Screensaver Factory نرم افزار شماره یک در جهان در زمینه ابزارهای ساخت و تولید نرم افزارهای محافظ ص

    Screensaver Factory نرم افزار شماره یک در جهان در زمینه ابزارهای ساخت و تولید نرم افزارهای محافظ صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا اسکرین سیورهای خیره کننده و شگفت انگیز در سطح حرفه ای تنها در عرض چند دقیقه بسازید. با استفاده از نرم افزار Screensaver Factory می توانید اسکرین سیورهای مصابق سلیقه خود درست نمایید ، میتوانید اسکرین سیورهای خود را از هر مجموعه تصویری دلخواه، ویدئو یا تصاویر متحرک فلش، به علاوه موسیقی پس زمینه و ایجاد نموده و با بیشاز ۱۰۰ افکت تصویری پیوندهنده زیبا و ملایم همراه نمایید. Screensaver Factory  قابلیت کاربری بسیار ساده  را دارا می باشد که شما را قادر می سازد تامحافظ های صفحه نمایشی کاملا مستقل با قابلیت نصب خودکار ایجاد نموده ویااینکه آنها را متناسب با اجرا از روی سی دی بسازید.

     

    Screensaver Factory1 ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retail

     

    قابلیتهای کلیدی نرم افزار Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retail :
    - ساخت اسکرین سیور از روی تصاویر، ویدئوها، فایلهای انیمیشن فلش، و فایلهای صوتی
    - ساخت اسکرین سیور های مستقل و متناسب برای اجرا برروی سی دی برای توزیع آسان
    - قابلت ساخت اسکرین سیورهای دارای محدودیت زمانی یا به اصطلاح Trial
    - ساخت اسکرین سیورهایی با صفحات هشدار دهنده برای فعال سازی و یا کلیدهای رجیستر شدن
    - ساخت اسکرین سیور به منظور فروش و عرضه در بازار
    - قابلیت ساخت اسکرین سیورهای چندزبانه
    - ساخت اسکرین سیورهای ساعت، تقویمی و حتی خبرخوان
    - پردازش گرافیک بسیار نرم و روان
    - پشتیبانی از تمامی فرمتهای تصویری، ویدئویی و فرمتهای صوتی
    - بیش از ۱۰ افکت پیوند دهنده تصویری ملایم و قابل دلخواه سازی
    - افکهای اختصاصی پایدار مانند، لغزش، چرخش و زوم
    - اسکرین سیورهای با قابلیت سفارشی نمودن تنظیمات و  اطلاعاتی در مورد سیستم عامل ویندوز
    - فشرده سازی داخلی برای اطمینان از بازدهی با کمترین حجم ممکن
    - قابلیتهای مخصوص بازاریابی پیشرفته
    - کیفیت عالی، سازگاری و کارایی برروی تمامی کامپیوترها
    - سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز و ویندوز جدید ۷

     

    password ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retailپسورد فایل: www.downloadha.com

    download ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retailلینک دانلود – 8 مگابایت | لینک کمکی

     

    .: ادامه مطلب :.

    نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون – Norton™ AntiVirus 2010

    Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
    نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

     

    norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازسازی رجیستری ویندوز با Registry Mechanic 9.0.0.114

    Registry Mechanic یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. این برنامه در هر هفته با بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دانلود بازار را در دست خود گرفته است.
    در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.

     

    reg بازسازي رجيستري ويندوز با Registry Mechanic 9.0.0.114

     

    .: ادامه مطلب :.

    امنیت واقعی در اینترنت با AVG Internet Security 9.0663

    AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
    AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
    این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

     

    avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

     

    .: ادامه مطلب :.

    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    از بین بردن ویروس ها با نرم افزار M Autorun Killer 1.5

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود