صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

متحرک سازی حرفه ای با Reallusion CrazyTalk Pro 7.11

برنامه Reallusion CrazyTalk PRO نرم افزاری است از شرکت reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید. این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی ، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو) ، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید.

همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و … را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که براحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

 

Reallusion CrazyTalk Pro 7.11 متحرک سازی حرفه ای با Reallusion CrazyTalk Pro 7.11

 

.: ادامه مطلب :.

امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

 

.: ادامه مطلب :.

آموزش قابلیت های جدید اتوکد ۲۰۱۴ – AutoCAD 2014 New Features

AutoCAD 2014 جدیدترین نسخه ی نرم افزار حر فه ای نقشه کشی می باشد . در این ویدئوهای آموزشی ، Jeff Bartels به شما قابلیت های جدید نسخه ی ۲۰۱۴ این برنامه را به صورت تصویری نشان می دهد . اتوکد (AutoCad)‏ نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید.

 

AutoCAD 2014 New Features آموزش قابلیت های جدید اتوکد 2014   AutoCAD 2014 New Features

.: ادامه مطلب :.

بازسازی رجیستری ویندوز با Registry Mechanic 9.0.0.114

Registry Mechanic یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. این برنامه در هر هفته با بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دانلود بازار را در دست خود گرفته است.
در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.

 

reg بازسازي رجيستري ويندوز با Registry Mechanic 9.0.0.114

 

.: ادامه مطلب :.

تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

نسخه جدیدتر VSO Image Resizer نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن به صورت گروهی .
امروزه همه ی انسان ها به دنبال راحتی و آسایش در هنگام انجام کارهای خود هستند که معمولآ سعی می کنند از راحترین و سریعترین راه ممکن به مقصود خود برسند که بهترین کیفیت را داشته باشد.در دنیای نرم افزار ها هم بدین گونه است که همه بدنبال آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خروجی ارائه می دهند.برنامه هایی که جهت ویرایش تصاویر طراحی شده اند هم از این قائده مستثنی نیستند در واقع نرم افزاری که در سریعترین زمان ممکن ویرایش مورد نظر را بر روی تصویر انجام دهد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.
VSO Image Resizer نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در سریعترین زمان ممکن اندازه تصاویرتان را تغییر دهید.در واقع شما با وارد کردن تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود در Add List نرم افزار، می توانید سایز آنها را کوچک و یا بزرگ کنید.تا به حال نرم افزار های گوناگونی برای اینکار طراحی و ساخته شده اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند در زمان کم و با کیفیت مناسب به طور گروهی سایز عکس را تغییر دهند.در این نرم افزار قسمتی صرفآ جهت راحتی کاربران طراحی شده که پس از نصب اگر کاربر بر روی یک عکس و یا تعدادی عکس کلیک راست کند در منوی باز شده قسمتی را خواهید دید که به کمک آن به راحتی می تواند وارد نرم افزار شود و سایز تصاویر خود را تغییر دهد.
از نکات جالب توجه نرم افزار VSO Image Resizer می توان به اندازه های از قبل تعیین شده و آماده موجود در آن اشاره کرد که کاربر بدون وارد کردن سایز تصویر خود در قسمت Resolution نرم افزار یکی از سایز های آماده را انتخاب می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استفاده از آن به دو صورت حرفه ای و آماتور، که می توان به راحتی و بدون تنظیمات حرفه ای سایز تصاویر را تغییر داد. قسمت های حرفه ای مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به نرم افزار هایی مانند فتوشاپ تسلط داشته باشند از جمله این قسمت ها می توان به ایجاد افکت و قابلیت فیـلـتر تصاویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از کلیه ی فرمتهای تصاویر و عکس، قابلیت تغییر سایز و ویرایش عکس های ذخیره شده در دوربین های دیجیتالی با فرمت های مختلف را نیز دارا است.

 

imageresiz تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

.: ادامه مطلب :.

salsaldownload

مجتبی

salsaldownload

http://salsaldownload.loxblog.com

صلصال دانلود

متحرک سازی حرفه ای با Reallusion CrazyTalk Pro 7.11

صلصال دانلود

به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

صلصال دانلود