صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

رایت آسان و حرفه ای با BurnAware Pro 2.4

نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

 

burn رایت آسان و حرفه ای با BurnAware Pro 2.4

.: ادامه مطلب :.

بهبود کیفیت تصاویر با استفاده از Cleanerzoomer Professional v4.0a

حتما شما نیز با تصاویر کهنه و بی کیفیت بر خورد کرده اید، تا به حالا به فکر ترمیم این تصاویر بی کیفیت بوده اید؟ برگرداندن رنگ و روی اصلی تصویر چندان هم که فکر می کنید دشوار نیست و نیاز به نرم افزارهای غول گرافیکی همچون فتوشاپ و کورل ندارد.
Cleanerzoomer نام نرم افزار کوچک و بسیار مفیدیست که این مشکل را تا حد زیادی و در محیطی بسیار آسان و ساده حل می کند، این نرم افزار با بهره از چند ابزار و مرحله ی ایجاد ترمیم خودکار در تصاویر سعی بر آن دارد تا تمامی نویز ها و ناهنجاری های نا منطبق با تصویر شما را از بین ببرد و رنگ و روی اصلی آن را به آن باز گرداند .
مراحل ترمیم تصاویر در نرم افزار Cleanerzoomer شامل ۴ بخش اصلیست :
Auto-balance – تنظیم خودکار رنگ ها و درجه گاما و افزایش میزان حقیقی بودن تصویر .
Noise reduction – از بین بردن ناهنجاری های تصویر و زایدات آن و نمایش کامل تصویر .
Resample – نمایش نمونه اضافی
Nova Sharpen – قابلیت جدید نرم افزار که با تغییر در تصاویر تیره و تار و اجرای افکت های مختلف و خودکار مانند  crispness و … تصویر اصلی و باکیفیتی و با قابلیت Zoom مناسب به شما تحویل می دهد .

 

clean بهبود کیفیت تصاویر با استفاده از Cleanerzoomer Professional v4.0a

.: ادامه مطلب :.

پاک کردن نرم افزارها از ریشه با Ashampoo UnInstaller 4.03

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

 

 unistaller پاك كردن نرم افزارها از ريشه با Ashampoo UnInstaller 4.03

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: X Uninstall به طور كامل از رجيستري, پاك كردن كامل نرم افزار,
  • محافظت در برابر جاسوسی با Spyware Cease v6.0.3

     

    برنامه های جاسوسی امروزه یکی از مخرب ترین برنامه های می تواند باشد که کاربران را دچار مشکلات و اختلالات سیستمی نماید. همچنین این نرم افزارها ممکن است تا خسارات مالی زیادی را نیز به اشخاص مختلف و یا شرکت های بزرگ تجاری وارد نماید. برنامه های جاسوسی علاوه بر آسیب رساندن به نرم افزارهای سیستمی و خود سیستم عامل با ارسال اطلاعات برای سازنده برنامه ممکن موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای فرد و یا شرکتی خاص شود. به همین علت تاکنون نرم افزارهای مختلف زیادی توسط شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی فعالیت می کنند ساخته شده است.
    Spyware Cease  نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از سیستم های خود در مقابل نرم افزارهای جاسوسی محافظت نمایند. این نرم افزار با کمک ابزارهای مختلف حفاظتی و نظارتی قادر به کاربران این امکان را می دهند تا با قدرت کامل بر سیستم خود در زمینه های امنیتی و ضد جاسوسی کنترل و نظارت داشته باشند. این نرم افزار با نظارت بر فایل های موجود در سیستم ، پروسه های موجود در حافظه اصلی ، ارتباطات اینترنتی و … . این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی SpywareCease می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند

     

    spy محافظت در برابر جاسوسي با Spyware Cease v6.0.3

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: نرم افزار آنتي اسپايور, پاك كردن ويروس,
  • بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز – Norton Ghost 15

     

    برنامه Ghost برنامه جالبی است که به ما این امکان را می دهد تا از تمام هارد دیسک یا یک پارتیشن خاص ، image بگیریم و در مواقعی همچون موارد زیر از آن استفاده کنیم:
    هنگامی که به یک مشکل جدی برمی خوریم یا زمانی که می خواهیم تنظیمات یکسانی را روی تعداد زیادی کامپیوتر انجام دهیم. مثلاً پارتیشن بندی یکسان، سیستم عامل و برنامه های یکسان و یا …
    Norton Ghost داده های کامپیوتر شما را از گزند هرگونه حادثه ای در امان می دارد و به شما امکان می دهد تا یک image پشتیبان از هارددیسک یا پارتیشن مورد نظر خود بگیرید.
    علاوه بر این شما به طور مستقیم می توانید دو کامپیوتر را از طریق شبکه، USB یا ارتباط موازی Ghost کنید.

    تکنولوژی های اصلی برنامه:
    - تهیه Backup به صورت کامل از سیستم
    - بک آپ از فایلها و فولدرها
    - توانایی آپدیت بک آپ به این صورت که فقط از فایلهایی که تغییر یافته اند بک آپ می گیرد
    - توانایی تنظیم گرفتن بک آپ به صورت زمانی
    - توانایی فشرده سازی و قفل کردن حرفه ای Backup ها

     

    norton بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز   Norton Ghost 15

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:تهیه بکاپ از ویندوز, نرم افزار بک آپ گیری, نرم افزار گرفتن Backup,
  • کتاب الکترونیک آموزش نصب ویندوز Xp به صورت کامل

    تا به حال برای خیلی از شما ها پیش آمده که ویندوز شما دچار مشکل شده باشد یا اینکه قصد نصب ویندوز جدیدی رو داشته باشید اما شما آموزشی برای نصب ویندوز ندیده اید و یا مهارتی در این مورد ندارید که سایت دانلودها یک آموزش جامع و مرحله به مرحله از نصب ویندوز Xp را که به صورت فایل پی دی اف می باشد و شامل آموزش دقیق تمامی مراحل نصب هست را برای شما کاربران سایت آماده نمودیم که امیدوارم از آن لذت ببرید.

     

    Windows Xp Pdf كتاب الكترونيك آموزش نصب ويندوز Xp به صورت كامل

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:آموزش كامل نصب ويندوز, آموزش نصب ويندوز, كتاب الكترونيك, نصب ويندوز xp,
  • نرم افزار فشرده سازی قوی و قدرتمند WinZip Self Extractor v4.0.8672

    WinZip Self Extractor نام نسخه ای متفاوت از سری مجموعه نرم افزارهای فشرده سازی winzip می باشد. این نرم افزار همانند برنامه winzip برای فشرده سازی فایل ها و یا پوشه ها به کار می رود با این تفاوت که برای استفاده از فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزار winzip نیازی نمی باشد و شما قادرید تا فایل های فشرده شده را بر روی هر سیستم دیگری به راحتی اجرا نمایید. این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی هم می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره شده است.

     

    WinZip Self نرم افزار فشرده سازی قوی و قدرتمند WinZip Self Extractor v4.0.8672

     

    .: ادامه مطلب :.

    گرفتن نسخه پشتیبان توسط نرم افزار Backup4all Professional v4.3

    توسط نرم افزار Backup4all Professional به راحتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را بروی فضا های مختلف از جمله هارد دیسک، شبکه، FTP ،CD/DVD و فلش دیسک ها ذخیره نمایید تا در صورت از دست رفتن اطلاعات بتوانید از نسخه پشتیبان آن ها استفاده کنید. این نرم افزار با ویندوز ویستا سازگار است و امکان انتقال دادن بک آپ به حافظه های USB و همچین قابلیت رایت را نیز دارا می باشد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا بر روی ورودی فایل های پشتیبان گیری شده رمز عبور گذاشته و اجازه دسترسی به شخص دیگری راندهی. این امکان فقط جهت حصول اطمینان کامل از عدم دسترسی فرد یا افراد دیگر در این نرم افزار طراحی و جاسازی شده است. از طرفی چنانچه قصد استفاده مجدد یا به اصطلاح بازگردانی اطلاعات را دارید، پس از وارد نمودن رمز اختیار شده توسط خود می توانید در کمترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک ساده اقدام به این کار نمایید. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی تهیه فایل backup به صورت image قابل رایت بر روی سی دی و دی وی دی نام برد.

     

    backup4all گرفتن نسخه پشتیبان توسط نرم افزار Backup4all Professional v4.3

    .: ادامه مطلب :.

    یکپارچه سازی قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3.5.3

    امروزه یکی از روش های افزایش سرعت سیستم عمل دیفرگمنت یا یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این روش یکی از موثرترین روش های موجود است . بیشتر نرم افزارهای بهینه ساز نیز این بخش را دارا می باشند . ولی هیچ وقت یک برنامه که بخش های مختلفی را دارا می باشد ، به یک برنامه تخصصی برای یک عمل نمی رسد . Advanced Defrag یک برنامه کاملا تخصصی در این مورد یعنی دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این برنامه قدرتمند با سرعت و به راحتی هرچه تمام تر درایو و هارد دیسک شما را به صورت حرفه ای یکپارچه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود.

     

    advanced downloadha.com يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3.5.3

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: امروزه یکی از روش های افزایش سرعت سیستم عمل دیفرگمنت یا یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد , این روش یکی از موثرترین روش های موجود است , بیشتر نرم افزارهای بهینه ساز نیز این بخش را دارا می باشند , ولی هیچ وقت یک برنامه که بخش های مختلفی را دارا می باشد , به یک برنامه تخصصی برای یک عمل نمی رسد , Advanced Defrag یک برنامه کاملا تخصصی در این مورد یعنی دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد , این برنامه قدرتمند با سرعت و به راحتی هرچه تمام تر درایو و هارد دیسک شما را به صورت حرفه ای یکپارچه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود, advanced downloadha,com يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3,5,3 نرم افزار Advanced Defrag می تواند در محیط جالب تر از نرم افزار موجود در ویندوز این امکان را فراهم کند تا کاربران بتوانند فایل های هارد دیسک خود را مرتب نموده و با متدهایی خاص و البته سرعت بالا فایل های پراکنده شده را جمع نموده و هریک را در قسمت مربوط به خود قرار می دهد, این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما جذابی نیز بهره می برد کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی با این محیط و نرم افزار کنار آمده و از آن بهره مند شود, این نرم افزار همچنین در آنالیز فایل ها و درایوها بسیار مثبت عمل می کند و در نتیجه در بازسازی فایل ها در هارددیسک علاوه بر سرعت بالا , افزایش چشمگیری هم در سرعت دسترسی به آدرس مشاهده می شود, Advanced Defrag با انواع هارددیسک ها و همچنین سیستم عامل ها سازگاری داشته و می تواند با پشتیبانی از انواع سیستم فایل ها و فرمت ها کار یکپارچه سازی را انجام دهد, قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced Defrag 3,5,3 : - سرعت بالا در آنالیز و عمل دیفرگمنت - بسیار آسان در استفاده و عملکرد - پشتیبانی از دیفرگمنت کردن USB Disk - پشتیبانی از دیفرگمنت کردن یک فایل - محیط کاربری جذاب - سهولت در استفاده - سازگار با انواع فرمت ها - سرعت بالا در یکپارچه سازی - افزایش سرعت سیستم تاحد بالایی پس از یکپارچه سازی - سازگار با انواع نسخه های ویندوز - و … دانلود اسکریپت password يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3,5,3پسورد فایل: www,downloadha,com download يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3,5,3لینک دانلود – 5 مگابایت | لینک کمکی,
  • طراحی فوق حرفه ای و ساخت انیمیشن با ZBrush 3.5

    این برنامه یک برنامه تخصصی و حرفه ای برای ساخت انیمیشن و استفاده از آن در انیمشنهای کارتونی و فیلم سه بعدی و بازیها می باشد. این برنامه در خلق تصاویر سه بعدی از تکنولوژیهای منحصر بفردی استفاده می کند که نرم افزارهای نظیر چنین امکانی ندارند. مثلا یک تکنولوژی آن چیزی به نام Pixol است که علاوه بر اطلاعات یک پیکسل در مختصات X و Y اطلاعات عمق تصویر یعنی Z را نیز به همراه خود دارد. این نرم افزار توسط شرکتهای معروفی که بر روی فیلمها و انیمیشنها کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرد و انیماتورهای حرفه ای در مورد این نرم افزار نظر داده اند. کار با این نرم افزار کمی مشکل است و نیاز به آموزش دارد.

     

    zbrush downloadha.com طراحي فوق حرفه اي و ساخت انيميشن با ZBrush 3.5

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار ZBrush 3,5,
  • ویرایش آسان ولی حرفه ای تصاویر با Focus Photoeditor 6.0.9.9

    Focus Photoeditor ویرایشگر تصویری با توانایی بالا وامکان استفاده آسان میباشد که میتواند برای بهبود بخشیدن و تصحیح تمامی انواع تصاویر دیجیتال مورداستفاده قرارگیرد، همچنین میتوانید بوسیله آن تصاویر وگرافیک موردنیاز برای وبسایتها،کارهای خانگی و کارهای اداری رانیز تهیه نمایید.تنها کافیست عکس مورد نظر را از یک فایل یا برنامه ای دیگر و یا به کمک اسکنر یا دوربین دیجیتال را انتخاب نموده وشروع بکارکنید. با استفاده از عملکردهای بینه سازی خودکار گوناگون نرم افزار میتوانید تصاویر خوردرادرعرض چندثانیه تصحیح نمایید.همچنین با کمک توانایی های فراروان تعدیل عکس نرم افزار میتوانید ظاهر عکس های خودر اربدون افت کیفیت بهبود بخشید.از دیگر ویژگیهای این ابزارسادگی استفاده ازآن میباشد بطوری که هم برای عکاسان حرفه ای و هم برای مبتدیان قابل استفاده میباشد.

     

    focus downloadha.com ويرايش آسان ولي حرفه اي تصاوير با Focus Photoeditor 6.0.9.9

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Focus Photoeditor 6,0,9,9,
  • رایت و کپی کردن انواع سی دی ها با Ashampoo Burning Studio 9.12

    Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

     

    ashampoo downloadha.com رايت و كپي كردن انواع سي دي ها با Ashampoo Burning Studio 9.12

     

    .: ادامه مطلب :.

    دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

    دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

     

    Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

    .: ادامه مطلب :.

    فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final

    نرم افزار PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند. این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد. این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی ، خارج نمودن از حالت فشرده ، رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد. ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید. امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO ، سرعت بالا در فشرده سازی ، امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف ، دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند.

     

    powerarchiver فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: نرم افزار PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد, PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند, این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد, این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی , خارج نمودن از حالت فشرده , رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد, ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند, وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید, امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO , سرعت بالا در فشرده سازی , امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف , دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند, powerarchiver فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final : - پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های ۷-ZIP, ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR,GZ, TAR,BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ, و BZIP2 - پشتیبانی و استخراج کردن فرمت های ایمیج CD و DVDها مانند: ISO, BIN, IMG و NRG - پشتیبانی از فرمت های XXE, UUE, و yENC که بر مبنای Base64 تبدیل شده اند - امکان استخراج و فشرده سازی فضایی نامحدود از فایل های فشرده سازی - امکان استخراج و یا فشرده سازی همزمان فایل به طور نامحدود - سرعت بسیار زیاد در انجام عمل فشرده سازی - کاهش حجم فایل بعد از فشرده سازی به بیشترین حد ممکن - پشتیبانی از انواع فایل های زیپ با بایت ها و روش های مختلف - امکان آپلود فایل ها بعد از فشرده سازی به هاست یک سایت (از طریق ارتباط با FTP) - امکان Drag کردن فایل ها از بیرون به درون نرم افزار و برعکس - قابلیت ویرایش فایل های متنی در یک فایل فشرده شده (بدون استخراج) - امکان جستجو در بین فایل های یک آرشیو - تولبار (نوار ابزار) اختصاصی که به صورت کامل قابل خصوصی سازی می باشد - امکان تغییر ظاهر و پوسته های مختلف - و… password فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Finalپسورد فایل: www,downloadha,com download فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Finalلینک دانلود – 8,2 مگابایت | لینک کمکی ,
  • روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2.9

    PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین برنامه دارای زبان های بسیاری می باشد که شما بر اساس راحتی خود می توانید زبان مورد نظر را جهت نرم افزار انتخاب کنید.

     

    photoinst روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2.9

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد, اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید , این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد, ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند, کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود, این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند, همچنین برنامه دارای زبان های بسیاری می باشد که شما بر اساس راحتی خود می توانید زبان مورد نظر را جهت نرم افزار انتخاب کنید, photoinst روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2,9 password روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2,9پسورد فایل: www,downloadha,com download روتوش و بازسازی تصاویر با استفاده از Photo Instrument 2,9لینک دانلود – 2,4 مگابایت | لینک کمکی ,
  • ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

    بدون شک شما کارتون های کمپانی Disney را دیده اید.شخصیت های کارتونی معروفی که امروز برای ما خاطراتی از دوران کودکی را می آورند.کارتون هایی که حتی افراد بزرگسال نیز آنها را مانند کودکان دنبال میکردند.شخصیت هایی مثل میکی موس ، سونیک ، و … ، و به قدری محبوبیت خاصی در بین ما پیدا کرده اند که هیچ گاه خاطرات تماشای این کارتون های فوق العاده زیبا از اذهان هیچ یک از ما پاک نخواهد شد.شاید به خود به این فکر افتاده اید که یک کارتون حالا به صورت آماتور ، با استفاده از این شخصیت های کارتونی ، بسازید و یا آنها را امروزه چگونه میسازند.
    یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه نرم افزار Disney Cartoon Maker میباشد که به شما امکان خلق چنین شخصیت های کارتونی را میدهد.با کارآیی بسیار آسانی که برای شما به همراه دارد ، شما میتوانید کارتون و انیمیشن های ۲ بعدی بسازید.توسط این نرم افزار آنها را نقاشی کنید و متحرک سازی کنید.از روی عکس های دوستانتان و یا اعضای خانواده خود شخصیت های کارتونی بسیار زیبا خلق کنید. بدون شک از این نرم افزار و کار با آن لذت خواهید برد.

     

    cartonmaker ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی ۳D

     

    مجموعه ۳۰ تایی از زیباترین والپیپر ها را میتوانید از دانلودها دریافت نمایید . این مجموعه با نام والپیپر های سه بعدی و فرمت Jpeg ، با کیفیت HD برای شما عزیزان تدارک دیده شده . پیشنهاد میکنم این مجموعه عالی را از دست ندهید .

     

    3d cover مجموعه ای از والپیپرهای سه بعدی 3D

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود والپیپر, دانلود والپیپیر سه بعدی ,
  • ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83

    نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.
    اما اکثر دیکشنری ها محدود بوده و قابلیت ترجمه متن های طولانی را ندارند و یا متن ترجمه شده از کیفیت خوبی بر خوردار نمی باشد که این یکی از بزرگترین مشکلات این قبیل برنامه هاست. همانطور که می دانید سایت گوگل که یکی از معروف ترین و قویترین موتورهای جستجو گر تحت وب می باشد در یکی از بخش های متنوع خود قسمتی را مخصوص ترجمه وب سایت ها قرار داده که اخیرآ زبان فارسی را نیز به لیست زبان های آن اضافه نموده از همین رو کاربران ایرانی با رفتن به آدرس www.Translate.Google.com و انجام تنظیمات مربوطه قادراند تا سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنند.
    از آنجا که دانلودها همیشه در فکر رفاه حال کاربران خود بوده است امروز نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate را به شما معرفی می کند که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند.
    شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.
    طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.
    این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.
     

    clientgoogle ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83

    .: ادامه مطلب :.

    رایت آسان CD و DVD با CDBurnerXP 4.2.6.b1669

    CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی  و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای  رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

     

    CDBurnerXP 4.2.5.1541 رایت آسان CD و DVD با CDBurnerXP 4.2.6.b1669

    .: ادامه مطلب :.

    بازیابی آسان اطلاعات از درایو USB با USB Flash Drive Data Recovery v7.0

    امروزه از فلش درایوهای USB استفاده بسیاری می شود، استفاده های مختلفی از ذخیره اطلاعات شخصی گرفته تا استفاده به عنوان وسیله ای قابل حمل برای حمل دسکتاپ شما. چه برای استفاده به عنوان وسیله ای به منظور ذخیره عکسهای شخصی و چه استفاده برای ذخیره اطلاعات تجاری و اداری برای افرادی که دائما درحال سفر هستند، فلش درایود USB وسیله ای سودمند برای انتقال اطلاعات می باشد. از دست دادن فایل ها و فولدرهای درون درایو USB می تواند بسیار ناامید کننده باشد، نرم افزار USB Flash Drive Data Recovery تمامی مدیای دیجیتال شما را اسکن نموده و ساده ترین روش را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ویا اطلاعات حذف شده تصادفی را به شما ارائه می نماید. آنالیز دقیق مدیای آسیب دیده با استفاده از ابزارهای فناوری پیشرفته و تکنیک های مختلف ، بهترین نتایج را به سادگی هر چه تمامتر و با صرفه جویی در زمان به شما ارائه می نماید.

    usb falsh data recovery بازیابی آسان اطلاعات از درایو USB با USB Flash Drive Data Recovery v7.0

    .: ادامه مطلب :.

    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    رایت آسان و حرفه ای با BurnAware Pro 2.4

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود