صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

.: ادامه مطلب :.

بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

 

.: ادامه مطلب :.

بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

 

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

 

.: ادامه مطلب :.

بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !
 

shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی تیر اندازی, بازی کم حجم, دانلود بازی رایگان,
  • بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

    بازی Ragdoll Cannon یک بازی ساده با طراحی ساده و موزیکی فوق العاده جذاب می باشد.  تجربه و تحقیقات نشان داده که بازی های ساده بسیار اعتیاد آور تر از بازی های پیچیده می باشد.  در این بازی تنها کاری که باید بکنید اینه که با موس نشونه بگیرید و آدم ها رو شلیک کنید به محلی که مشخص شده  بزنید! البته همیشه کار به این راحتی که به نظر می رسه نیست ، این بازی به معنای واقعی خلاقانس که دارای ۱۷۰ مرحله می باشد!
     

    canno بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:بازی Ragdoll Cannon, بازی سبک,
  • بازی شطرنج سه بعدی Real Chess

    این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
    ویژگی های این بازی زیبا شامل :
    - گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
    - حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
    - قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
    - بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
    - و…

    chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی شطرنج, بازی شطرنج برای کامپیوتر, بازی شطرنج سه بعدی,
  • بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی – Youda Marina 1.0

    شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت دانلودها این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و… فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

     

    Youda Marina 1.0 بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی   Youda Marina 1.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی Youda Marina, دانلود بازی استراتژیک,
  • بازی جذاب Tower Bloxx Deluxe

     

    شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند.

    tower downloadha.com بازي جذاب Tower Bloxx Deluxe

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار خونه سازی, دانلود بازي Tower Bloxx Deluxe,
  • دانلود بازی Vampire Secrets: Eternal Love برای PC

    Vampire Secrets: Eternal Love – یک بازی زیبا با تم ترسناک به سبک HOG است.در این بازی یک گروه حرفه ای متشکل از آدم ربایان با تجربه ماریا ، خواهر کوچک شخصیت اصلی بازی را می ربایند.پس از بررسی مشخص می شود مقر این گروه در ترنسیلوانیاست.در ادامه شما از لندن به ترنسیلوانیا رفته و در پی رمز گشایی مجموعه ای از آدم ربایی ها در اروپای شرقی خواهید بود.در آنجا در میابید که این آدم ربایی ها توسط اهمریمنان خبیث رهبری می شود.تجربه و مهارت خود را به کار بسته ، ماریا را نجات داده و از ادامه تبهکاری ها جلوگیری کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Eternal Cover دانلود بازی Vampire Secrets: Eternal Love برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

    سرزمین آنکاریا که روزگاری در آن صلح و آرامش برقرار بود، حال به خطر افتاده است. پادشاه شیطان صفت "آشِن" تمام مردم سرزمینش را به بردگی واداشته و سعی دارد به نابودی "سرافیم" که عهد در نگهداری از این سرزمین بسته بپردازد. برای این که بر این پادشاه غلبه نمایید، شما باید خود را به عنوان جنگجویی شجاع به اثبات برسانید. برای این کار از کوه های ترسناک عبور خواهید کرد، مهارت های مردمان زمینی را کسب خواهید نمود و به جمع آوری صلاح های قوی و گنج های با ارزش می پردازید. دوستان خود را جمع کنید و شروع به نبرد کنید! Sacred Citadel دارای چندین نوع مختلف کلاس می‌باشد و هم‌چنین در این بازی می‌توان با استفاده از خصوصیات یک بازی نقش آفرینی به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخت. علاوه بر این‌ها از دیگر قابلیت‌های موجود در Sacred Citadel می‌توان به داشتن هم‌زمان دو اسلحه و تجارت با همسایگان و اداره مسائل اقتصادی اشاره کرد. داستان Sacred Citadel نیز روایت‌کننده دردسر‌های سه جنگ‌جو در راه مقابله با شیطانی می‌باشد.

    Sacred Citadel PC-FLT

    |کرک سالم RELOADED به پست اضافه شد|

     

    sacred citadel cover دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Factory Mania: Cuddle Toys for All برای PC

    Factory Mania: Cuddle Toys for All – یک بازی مدیریتی جذاب به سبک DASH است.داستان بازی بر محور طی مراحل و رقابت های جذابی استوار است که در کارخانه اسباب بازی سازی برگزار می شود.شما بازی را به عنوان یک کارآموز آغاز می کنید و در ادامه تا حد یک مدیر کارخانه پیشرفت می کنید. به مشتریان خود نشان دهید که برای پیشرفت و کسب موفقیت در مسابقات به سعی و کوشش فراوان نیازمندند و کودک درون هر فرد با نسخه های نادر و ویژه ای که در کارخانه شما تولید می شود ارضا می شود.این بازی دارای گیم پلی فوق العاده جالب و سرگرم کننده ای است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Factory Cover دانلود بازی Factory Mania: Cuddle Toys for All برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

    Virtual Families 2: Our Dream House – یک بازی مدیریتی جذاب به سبک DASH است.این بازی یک شبیه ساز از زندگی واقعی انسانها می باشد.در این بازی افراد را کمک می کنید تا با انتخاب همسر و آیجاد یک خانواده زندگی جدیدی را آغاز کنند.آنها را در انتخاب حرفه ای که بدان علاقه مند هستند تشویق کنید تا برای تامین نیز های مالی خود دچار مشکل نشوند.خانه ی رویایی خود را بسازند و رویاهای خود را محقق سازند. در طول بازی، اتفاقات تصادفی زیادی رخ می دهد و شما را در جایگاه بازی باز با گزینه های بسیاری برای پاسخگویی و انتخاب ادامه راه رو به رو می کند.این حوادث غیر منتظره بازی را به روال زندگی روزمره نزدیکتر می کند.در این بازی سیستم پاداش و جزا کاملا کاربرد دارد و شخصیت های بازی کاملا قابل تربیت خواهند بود. چرخه ی شب و روز و اهمیت فاکتور زمان یکی از مهمترین ویژگی های این بازی است.در نسخه ی جدید این بازی حیوانات خانگی نیز به زندگی شما افزوده شده اند.گرافیک بازی نیز به مراتب بهبود یافته است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Virtual Cover دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Redemption Cemetery 4: Salvation of the Lost

    Redemption Cemetery 4: Salvation of the Lost – عنوان چهارمین نسخه از سری بازی های Redemption Cemetery به سبک HOG است.سوار بر آخرین مترو شهر شده و در راه به خواب فرو می روید.پس از بیدار شدن خود را در فضای ترسناک یک گورستان عجیب و غریب می یابید.ناگهان یک موجود غیر مادی ظاهر شده و ماموریتی را به شما واگذار کرده ، سگتان را به عنوان گروگان پیش خود نگاه می دارد.ماموریت شما حل و فصل مشکلات و کارهای نیمه تمام ارواح این گوستان است.آیا قادر به انجام این کار غیر ممکن خواهید بود ؟ توانایی های خود را در این بازی هیجان انگیز محک بزنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Redemp Cover دانلود بازی Redemption Cemetery 4: Salvation of the Lost

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی God Mode برای PC

    بازی God Mode روایتی آمیخته از افسانه های یونان و ماجراهای بعد از آن می باشد. شما به عنوان بازمانده ی یکی از خدایان کهن می باشید که خانواده اش بوسیله ی Hades از طرف Mt.Olympus نابود شده اند و برای همیشه به ابدیت پیوسته اند. برای جلوگیری از یک زندگی نفرینی که پس از این شما با آن روبرو خواهید بود، شما باید با نیروهایی زیرزمینی از دنیایی دیگر بجنگید و بر آن ها غلبه نمایید. این بازی قابلیت چند نفره بازی شدن را از طریق LAN برای شما فراهم می آورد. بازی God Mode یک بازی سوم شخص Co-op می باشد که داستان مشخصی را دنبال نمی کند، تیراندازی های سریع و هیجان انگیز را برای شما بوجود می آورد و جلوه های بی نظیری را خلق می کند.

    God Mode PC-RELOADED

     

    God Mode cover دانلود بازی God Mode برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Apothecarium: Renaissance of Evil برای PC

    Apothecarium: Renaissance of Evil – یک بازی فوق العاده جذاب به سبک HOG است.داستان بازی در کشور ایتالیا رخ می دهد.در شهری به نام آپوتکاریوم از دیرباز افسانه های بسیاری در رابطه با درمان بیماری های ناعلاج وجود داشته است.چندیست مردم شهر یکی پس از دیگری ناپدید می شوند.اکنون کشف واقعیت و پرده برداری از حقایق پنهان این شهر به عهده شما گذاشته شده است.در بخشی از بازی به دوران رنسانس باز خواهید گشت و وظیفه نجات انسان های بیگناه به عهده خواهید داشت و……در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Resident Cover دانلود بازی Apothecarium: Renaissance of Evil برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

    Gardenscapes 2 یک بازی جدید در سبک بازی های HOG می باشد که در کل شاهد سبک های دیگری نیز در مراحل متنوع بازی خواهید بود . آستین در باغی به دنیا آمده است که در طی گذشت زمان نسبت به باغ ، بی اعتنایی شده است . شما می بایست به آستین کمک کنید تا با جمع آوری اشیای قدیمی و به فروش گذاشتن آن ها ، سر و سامانی به این ملک بدهد . بیش از ۶۰ مرحله ی متنوع به همراه ۳۰۰۰ شی پنهان ، در انتظار شما هستند .

     

    Gardenscapes 2 بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Papo And Yo برای PC

    Papo & Yo داستانی راجع به پسری حوان با نام Quico و بهترین دوستش یعنی Monster می باشد. Monster یک هیولای بزرگ با دندان های تیز است اما Quico از بازی کردن با او نمی ترسد. Monster دارای مشکلات بسیار خطرناکی است. او به قورباغه های سمی معتاد است. زمانی که او یک قورباغه می بیند خشمگین می شود و در این لحظه هیچ کس من جمله Quico نیز در امان نیستند. اما هنوز Quico عاشق هیولا است و می خواهد او را نجات دهد.

     

    Papo And Yo-FLT

     

    Papo And Yo دانلود بازی Papo And Yo برای PC

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.5

    پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۵ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.5

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,

  • salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود