صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود FreeRapid Downloader 083 beta 4 build 464 Portable


میتوانید با استفاده از این نرم افزار پرتابل چندین فایل رو از سایت های اشتراکی مانند رپید شیر و مدیا فایر و…دانلود نمایید

حتی در بعضی از سایت های اشتراکی زیر قابلیت resume نیز دارد.  

قابلیت های کلیدی :

پشتیبانی دانلود به طور همزمان از خدمات چند سایت

دانلود کردن با استفاده از پروکسی

خودکار بروز رسانی پلاگین

 یک برنامه ساده مدیریت

 کار در سیستم عامل ویندوز ، لینوکس و MacOS

 

 

 

down دانلود FreeRapid Downloader 083 beta 4 build 464 Portable

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: FreeRapid Downloader, دانلود از رپید شیر, دانلود رایگان از رپیدشیر,
  • مشاهده تمام نقاط زمین با Google Earth Pro Gold Edition 2009

    توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.
    قابلیت های کلیدی:
    عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

    gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Google Earth Pro Gold Edition 2009,
  • ارسال آسان فایل ها و مدیریت هاست ها با Smart Ftp Professional 4.0.1048

    با افزایش کاربران اینترنت و علاقه کاربران برای داشتن یک سایت مستقل پیشرفت های زیاد در این زمینه روی داده است . یکی از این پیشرفت ها ، مدیریت روی هاست سایت ها بوده است . این نرم افزار ها را معمولا به طور عامیانه به نام نرم افزارهای FTP می شناسند . نرم افزارهای FTP ، مدیریت محتوای هاست شما را برعهده می گیرند ، بدون اینکه شما وارد کنترل پنل هاست سایت شوید . فقط کافی است اینگونه نرم افزارها را نصب کنید و سپس با وارد کردن آدرس سایت و نام کاربری و پسورد هاست ، وارد هاست خود شوید و روی آن مدیریت داشته باشید.

    SmartFTP یک نمونه کامل مدیریت محتوای هاست و یک برنامه FTP فوق العاده حرفه ای و محبوب است . شما با این نرم افزار می توایند فایل های داخل کامپیوتر خود را به راحتی به داخل هاست خود آپلود نمایید . شما به راحتی می توانید با این برنامه در هاست خود پوشه های جدید ایجاد کنید یا اینکه پوشه ای را حذف کنید . فایلی را ویرایش کنید . دیگر لازم نیست با سرعت پایین کنترل پنل هاست خود درگیر باشید . این نرم افزار بدون نیاز به کنترل پنل هاست شما را قادر به مدیریت محتوای هاست می کند . سرعت بالای این نرم افزار باعث می شود که شما فقط برای اموری که به کنترل پنل هاست نیاز هست ، از کنترل پنل استفاده کنید . در ضمن این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد . افزایش سرعت اپلود یکی از مهم ترین و اساسی ترین قابلیت این نرم افزار است .

    smart downloadha.com ارسال آسان فايل ها و مديريت هاست ها با Smart Ftp Professional 4.0.1048

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار Smart Ftp Professional 4,0,1048,
  • دانلود Internet Download Manager 5.18 build 2 full

    نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

     

    IDM downloadha.com دانلود Internet Download Manager 5.18 build 2 full

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب: idm 5,18 build 2+cracked, internet download manager, دانلود idm این مطلب را به اشتراک بگذارید,
  • استفاده از تمامی مسنجرها با Trillian Pro v.3.1.14.0

    ارتباطات اینترنتی امروزه در سطح بسیار زیادی گسترش یافته و کاربران اینترنت به روش های گوناگون هر روزه این ارتباطات را گسترش می دهند. نرم افزارهای متعددی به منظور گسترش این ارتباطات توسط شرکت های نرم افزاری به بازار عرضه شده اند که در اصطلاح به آن ها Messenger می گویند. نرم افزارها پیام رسان زیادی در بین کاربران جایگاه خود را یافته اند که از معروفترین آن ها می توان به Yahoo messenger , ICQ , Gaim , Trillian , Msn Messenger , … اشاره کرد. هر کدام از این نرم افزارها با توجه به امکانات و ابزار خود دارای محبوبیت هایی بین کاربران خود می باشند. هر کدام از این نرم افزارها به منظورهای مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال نرم افزار Yahoo Messenger که برنامه ای رایگان می باشد با هدف در اختیار قرار دادن امکانات مختلف سایت بزرگ یاهو و دارای جنبه تبلیغاتی بوده است . شرکت های تولید کننده این نرم افزار هر ساله نگارش های جدیدی از این برنامه ها را عرضه می کنند و در این نگارش ها امکانات جدید و منحصر به فردی را نسبت به امکانات نسخه قبلی ارائه می کنند.
    Trillian Astra نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Astra , MySpaceIM , Google Talk , Jabber/XMPP , Facebook , Twitter , Skype , Bonjour , POP3 Mail , IMAP Mail , Yahoo Messenger و IRC استفاده کنید

     

    trillian downloadha.com استفاده از تمامي مسنجرها با Trillian Pro v.3.1.14.0

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Trillian Pro v,3,1,14,0,
  • امنیت واقعی در اینترنت با AVG Internet Security 9.0663

    AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
    AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
    این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

     

    avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:دانلود نرم افزار AVG Internet Security 9,0663, دانلود نرم افزار امنیتی, نسخه جدید AVG Internet Security,
  • صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    دانلود FreeRapid Downloader 083 beta 4 build 464 Portable

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود