صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

اجرای تمامی فرمت های مالتی مدیا – Ubiquitous Player 3.6 قابل حمل

Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامه علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

 

Ubiquitous Player اجراي تمامي فرمت هاي مالتي مديا   Ubiquitous Player 3.6 قابل حمل

.: ادامه مطلب :.

پلیر آنلاین قدرتمند RealPlayer 15.0.0.198 Final (قابل حمل)

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

RealPlayer پلير آنلاين قدرتمند RealPlayer 15.0.0.198 Final (قابل حمل)

 

.: ادامه مطلب :.

پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 8

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8

.: ادامه مطلب :.

بهترین نرم افزار پخش ویدیویی DVD و Blu-Ray به نام Corel WinDVD Pro 2011 11.0.0.342.521

WinDVD Pro 2011 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

 

Corel.WinDVD.Pro بهترین نرم افزار پخش ویدیویی DVD و Blu Ray به نام Corel WinDVD Pro 2011 11.0.0.342.521

.: ادامه مطلب :.

پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K-Lite Codec Pack 8.00 Mega & Full

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec 8 2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8.00 Mega & Full

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری, با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید,K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است, با گذشت دو سال از انتشار, این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد,Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم, با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت, نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد, KLite Mega Codec 8 2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8,00 Mega & Full ویژگی های کلیدی: – توانایی آپدیت, بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت, - بسیار ساده easy to use و کاربر پسند - با تمام player های معمولی و DirectShow - نصب نرم افزار بصورت اختیاری است, حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید - به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند - دارای کاربران بسیاری است, بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود, - در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود, password پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8,00 Mega & Fullپسورد فایل: www,downloadha,com download پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8,00 Mega & Full لینک دانلود – 31,6 مگابایت | لینک کمکی,
  • پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.1.0.0 Final

    قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

     

    kmplayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.1.0.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر قدرتمند فایل های صوتی و تصویری ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل)

    ALShow یک پلیر قدرتمند و همه کاره برای مشاهده انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . این نرم افزار دارای جدیدترین کدک های تصویری و همچنین صوتی است که به راحتی می توانید به تماشای فایل های خود بپردازید . به فیلم های خود افکت ها و فیلتر های ویدئویی اضافه کنید و امکان دانلود مستقیم فیلتر های ویدئویی را نیز از سایت سازنده دارید . قابلیت کپچر صوت و تصویر ، پشتیبانی کامل از دی وی دی های فیلم ، سازگاری با انواع زیرنویس های SRT/SUB ، مشاهده فیلم ها برروی TV ، سازگاری با زبان های مختلف برای زیرنویس ها ، پشتیبانی از فرمت های گسترده و … از ویژگی های این پلیر قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب می توانید نسخه ی قابل حمل (Portable) آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

     

    ALShow پلير قدرتمند فايل هاي صوتي و تصويري ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل)

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0

    ALLPlayer نرم افزاری قدرتمند، زیبا و البته مجانی است که می تواند اکثر فرمت های مالتی مدیا را به راحتی اجرا نماید. با داشتن پلیر ALLPlayer نیازی به برنامه های دیگری نخواهید داشت. این پلیر بسیار جالب را از دانلودها دریافت نمایید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

     

    ALLPlayer پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر قدرتمند و همه کاره QQ-Player 3.4.868

    QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .

     

    QQ Player پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

    مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

     

    MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Final

    کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزارکی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

     

    J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش فایل های صوتی با Boom V1.0.8 (قابل حمل)

    Boom یک نرم افزار کم حجم و سریع برای پخش انوع فایل های صوتی می باشد . پشتیبانی از پخش مجدد (ReplayGain) ، ساخت لیست های پخش ، تفکیک آهنگ ها از نظر خواننده ، سبک و … از ویژگی های این برنامه هستند . این نرم افزار دارای یک طراحی ساده است که برای پخش فرمت های MP3, Ogg Vorbis, FLAC, Musepack (MPC), WavPack, WAV, AIFF, MP4/M4A و WMA از کمترین منابع سخت افزاری استفاده می کند و نیازی به نصب ندارد .

     

    Boom پخش فايل هاي صوتي با Boom V1.0.8 (قابل حمل)

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312

    CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

     

    CyberLink پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 8.40

     K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.40

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final

    VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. 

     

    VLC Media Player پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final

    .: ادامه مطلب :.

    اجرای تمامی فرمت های مالتی مدیا با Ubiquitous Player 4.0 قابل حمل

    Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامه علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

     

    Ubiquitous Player اجرای تمامی فرمت های مالتی مدیا با Ubiquitous Player 4.0 قابل حمل

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer 3.2.0.13 Final

    قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

     

    kmplayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer 3.2.0.13 Final

    .: ادامه مطلب :.

    مشاهده فایل های فلش به صورت حرفه ای توسط Flash Player Pro 5.1 Final

     Flash Player Pro یک برنامه حرفه ای برای مشاهده فایل های فلش می باشد. توسط این برنامه می توانید همانند نرم افزارهای نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین می توانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکس برداری از فایل های فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایل های فلش در شاخه علاقه مندی ها، تبدیل SWF به فایل اجرایی EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

     

    flashplayer pro مشاهده فایل های فلش به صورت حرفه ای توسط Flash Player Pro 5.1 Final

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

    نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال بسیار زیاد پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیت های متنوع و گسترده است. توسط نرم افزار Miro می توانید فرمت های HD را بالاترین کیفیت پخش کنید. قابلیت جستجوی ویدئو و آهنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان و متن باز می باشد. نرم افزار Miro را می توانید از وب سایت دانلوها دریافت کنید.

     

    miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

    .: ادامه مطلب :.

    ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX

    شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند.

     

    JetAudio ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX

     

    .: ادامه مطلب :.

    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    اجرای تمامی فرمت های مالتی مدیا – Ubiquitous Player 3.6 قابل حمل

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود