صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 3.4.0 Final

Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

 

Windows7Codecs جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 3.4.0  Final

.: ادامه مطلب :.

پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.621 Build 3173 (نسخه قابل حمل)

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

winamp پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.621 Build 3173 (نسخه قابل حمل)

.: ادامه مطلب :.

مشاهده ی فایل های چندرسانه ای مختلف با AVS Media Player 4.1.8.93

به جای استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه ی مشاهده و پخش فایل های صوتی و تصویری می توان از برنامه ی قدرتمند AVS Media Player استفاده کرد . مشاهده ی فایل های ویدئویی ، پخش فایل های صوتی ، دیدن عکس های گرافیکی با این برنامه در دسترس هستند که تمام نیازهای شما را در زمینه ی مشاهده‌ی فایل های مالتی مدیا و چندرسانه ای برطرف می کند . این برنامه ترکیبی از قابلیت های غنی و یک رابط کاربر پسند است که تجربه ای جدید از مشاهده ی فایل های چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد . پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG و … باعث شده است تا این برنامه به عنوان یک پلیر همه کاره و All In One در بخش برنامه های مشابه مطرح شود .

 

AVS Media Player مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4.1.8.93

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب: به جای استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه ی مشاهده و پخش فایل های صوتی و تصویری می توان از برنامه ی قدرتمند AVS Media Player استفاده کرد , مشاهده ی فایل های ویدئویی , پخش فایل های صوتی , دیدن عکس های گرافیکی با این برنامه در دسترس هستند که تمام نیازهای شما را در زمینه ی مشاهده‌ی فایل های مالتی مدیا و چندرسانه ای برطرف می کند , این برنامه ترکیبی از قابلیت های غنی و یک رابط کاربر پسند است که تجربه ای جدید از مشاهده ی فایل های چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد , پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG و … باعث شده است تا این برنامه به عنوان یک پلیر همه کاره و All In One در بخش برنامه های مشابه مطرح شود , AVS Media Player مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4,1,8,93 فرمت های پشتیبانی شده : AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG, MPE, M4V, MP4, MVV, M2V, M1V, MOD, QT, MOV, DV, DAT, 3GP, 3G2, 3GPP, 3GP2, MS-DVR, DVR-MS, GVI, OGM, OGG, OGV, MKV, FLV, F4V, F4P, TS, TP, TRP, M2TS, M2T, MTS, AMV, MTV, CDG, NSV, FLI, FLC, RM, RAM, RMVB, RV, IVR, WAV, MP3, MPEG3, CDA, MP2, M4A, WMA, OGG, AAC, MPC, MPP, MP+, AIF, AIFF, AIFC, AU, SND, AMR, AWB, FLAC, AC3, BMP, GIF, JPG, JPEG, JPE, JFIF, PNG, TIF, TIFF, PCX, RAS, PSD, TGA, WMF, EMF password مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4,1,8,93 پسورد فایل: www,downloadha,com download مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4,1,8,93 لینک دانلود – 91 مگابایت | لینک کمکی,
  • پلیر قدرتمند و رایگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage

    VSO Media Player پلیری قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که می تواند با نهایت کیفیت تمام ویدئوهای شما را پخش نماید . با استفاده از ویژگی CUDA قادر است در هنگام پخش فایل های گوناگون به کارت های گرافیکی nvidia شما شتاب ببخشد تا تصاویر را با وضوح هرچه بیشتر مشاهده کنید . همچنین با پشتیبانی از دیسک های بلوری قابلیت پخش این دیسک ها را نیز دارد . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، نیاز به کمترین منابع برای پخش فایل های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های صوتی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای ، عدم نیاز به هرگونه کدک برای پخش فایل های تصویری و … از خصوصیات این پلیر ۱۰۰ درصد رایگان هستند .

     

    VSO Media Player پلير قدرتمند و رايگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.9.2.5 (قابل حمل)

    نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic 1.9 میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

     

    Media Player Classic پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.9.2.5 (قابل حمل)

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 7.9.1

    ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با  K Lite Mega Codec Pack 7.9.1

    .: ادامه مطلب :.

    مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

    حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

     

    zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند  Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

    .: ادامه مطلب :.

    پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

    مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

     

    MediaMonkey پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

    .: ادامه مطلب :.

    موزیک پلیر قدرتمند و رایگان AIMP 3.00 Build 950

    برای پخش انواع فایل های صوتی خود می توانید از نرم افزار AIMP استفاده کنید که یکی از کاملترین ابزارهای ارائه شده برای پخش و مدیریت موزیک های گوناگون است . در کنار پخش فایل های صوتی همچون MP3, WMA, WAV, OGG و … امکاناتی جالب و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد . قادر به تبدیل فایل های صوتی ، اکولایز حرفه ای صدا ، ضبط صدا ، ویرایشگر برچسب های آهنگ و … هستید که با استفاده از پلاگین های نرم افزار ، می توانید دامنه ی قابلیت های این پلیر را افزایش دهید . از لحاظ ظاهر نیز با استفاده از پوسته های متنوع در سایت خود نرم افزار ، می توانید آن را شخصی سازی کنید و از گوش کردن به موسیقی های خود نهایت لذت را ببرید . استفاده بسیار کم از منابع سخت افزاری ، کیفیت بالا در هنگام پخش موزیک ها ، پشتیبانی از زبان های مختلف ، انعطاف پذیری بسیار بالا و … از سایر قابلیت های این نرم افزار رایگان هستند که جدیدترین نسخه ی آن به صورت رایگان از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

     

    AIMP موزيك پلير قدرتمند و رايگان AIMP 3.00 Build 950

     

    .: ادامه مطلب :.

    اجرای ویدئو های آنلاین با RealPlayer 15.0.0.198

    RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

     

    RealPlayer اجراي ويدئو هاي آنلاين با RealPlayer 15.0.0.198

    .: ادامه مطلب :.

    اجرای تمامی فرمت های مالتی مدیا – Ubiquitous Player 3.6 قابل حمل

    Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامه علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

     

    Ubiquitous Player اجراي تمامي فرمت هاي مالتي مديا   Ubiquitous Player 3.6 قابل حمل

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر آنلاین قدرتمند RealPlayer 15.0.0.198 Final (قابل حمل)

    RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

     

    RealPlayer پلير آنلاين قدرتمند RealPlayer 15.0.0.198 Final (قابل حمل)

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 8

    ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    KLite Mega Codec2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8

    .: ادامه مطلب :.

    بهترین نرم افزار پخش ویدیویی DVD و Blu-Ray به نام Corel WinDVD Pro 2011 11.0.0.342.521

    WinDVD Pro 2011 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

     

    Corel.WinDVD.Pro بهترین نرم افزار پخش ویدیویی DVD و Blu Ray به نام Corel WinDVD Pro 2011 11.0.0.342.521

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K-Lite Codec Pack 8.00 Mega & Full

    ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    KLite Mega Codec 8 2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8.00 Mega & Full

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری, با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید,K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است, با گذشت دو سال از انتشار, این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد,Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم, با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت, نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد, KLite Mega Codec 8 2012 پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8,00 Mega & Full ویژگی های کلیدی: – توانایی آپدیت, بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت, - بسیار ساده easy to use و کاربر پسند - با تمام player های معمولی و DirectShow - نصب نرم افزار بصورت اختیاری است, حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید - به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند - دارای کاربران بسیاری است, بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود, - در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود, password پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8,00 Mega & Fullپسورد فایل: www,downloadha,com download پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K Lite Codec Pack 8,00 Mega & Full لینک دانلود – 31,6 مگابایت | لینک کمکی,
  • پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.1.0.0 Final

    قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

     

    kmplayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.1.0.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر قدرتمند فایل های صوتی و تصویری ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل)

    ALShow یک پلیر قدرتمند و همه کاره برای مشاهده انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . این نرم افزار دارای جدیدترین کدک های تصویری و همچنین صوتی است که به راحتی می توانید به تماشای فایل های خود بپردازید . به فیلم های خود افکت ها و فیلتر های ویدئویی اضافه کنید و امکان دانلود مستقیم فیلتر های ویدئویی را نیز از سایت سازنده دارید . قابلیت کپچر صوت و تصویر ، پشتیبانی کامل از دی وی دی های فیلم ، سازگاری با انواع زیرنویس های SRT/SUB ، مشاهده فیلم ها برروی TV ، سازگاری با زبان های مختلف برای زیرنویس ها ، پشتیبانی از فرمت های گسترده و … از ویژگی های این پلیر قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب می توانید نسخه ی قابل حمل (Portable) آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

     

    ALShow پلير قدرتمند فايل هاي صوتي و تصويري ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل)

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0

    ALLPlayer نرم افزاری قدرتمند، زیبا و البته مجانی است که می تواند اکثر فرمت های مالتی مدیا را به راحتی اجرا نماید. با داشتن پلیر ALLPlayer نیازی به برنامه های دیگری نخواهید داشت. این پلیر بسیار جالب را از دانلودها دریافت نمایید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

     

    ALLPlayer پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر قدرتمند و همه کاره QQ-Player 3.4.868

    QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .

     

    QQ Player پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

    مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

     

    MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

     

    .: ادامه مطلب :.

    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 3.4.0 Final

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود